TABUNG HARIAN

Followers

Sunday, February 27, 2011

[Gambar] Majlis pernikahan Siti Sarah dan Shuib Sepah!

Selamat pagi semua. hari ini saya cuma nak share pada semua gambar majlis pernikahan Siti Sarah dengan pasangan yang juga seorang artis Shuib Sepah. mungkin semua kenal dan tahu mereka semalam telah selamat mendirikan rumahtangga sendiri bersama.walaupun sebelum ini Siti Sarah pernah kecewa sektika. kepada Shuib, lepas nie jadi suami orang elok-elok ye.

Dengan hanya sekali lafaz sahaja, kini Siti Sarah sah menjadi isteri kepada Shuib Sepah. Tahniah Abang Nara ucapkan kepada anda berdua. Majlis pernikahan telah berlangsung semalam di Masjid Saidina Abu Bakar As-Siddiq, Bangsar. Majlis dihadiri kira-kira 200 orang tetamu. Wang hantaran dirahsiakan dan dulang hantaran ialah 5 berbalas 7.

JOM KITA TENGOK GAMBAR!




P/S: Selamat Pengantin Baru. suke tengok calour baju pengantin diorg. tang baju design tue saya tak tawula nak kate ape.bole tahan jugak la cantik. [tapi perasan tak muke shuib macam blur sket?]

7 pot-pet:

sizuka[Izzati] said...

selamat pengantin baru, siti sarah :)

kasih suci said...

suka tengok gambar org kawin..hehehehe...sweet kaler baju diorang..tapi betul la, shuib cam blurr2 je...hehehe...semoga perkahwinan diorang kekal selama2nya...

EJA said...

eh..siti sarah dah kawinla..selamat pengantin baru!

Qaseh dalia adelia said...

mmg cantek kaler baju tu ... selamat pengantin baru tuan umah ni dah kawen belum hihi

Amira is mira said...

tuan punye belog single lagi..:)

zmah said...

Mira...akak pun sama dengan Mira suka denga kaler baju Siti Sarah tu..

✿etiey erywan✿ said...

moga jodoh mereka panjang hingga akhir hayat, amin

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics