TABUNG HARIAN

Followers

Wednesday, February 2, 2011

Banjir: Kota tinggi air naik semula

Hujan masih lagi tak berhenti di negeri johor. dikatakan Segamat tempat dan kawasan di negeri johor yang paling teruk kene banjir.air penuh satu daerah dah macam pulau kecil jadinya. baru 10 minit lepas paklong mira sempat update berita banjir kat kawasan kota tinggi. risau la jugak. sebab Kota Tinggi tempat saya. 

2 tahun lepas pernah ada pengalaman membantu mangsa banjir. so pengalaman berbanjir bersama mangsa2 bnjir mmg best. maklumlah time tue tengah best bermaharajalela kat rumah.gambar kat bwh ni gambr banjir sekitar jam 3:00 petang 2 Febuari 2011.

p/s: mintak-mintak semuanya selamat. sebab esok family di johor nak pergi beraya kat rumah atok sedara di Gelang Patah. moga perjalanan pergi dan pulang mereka selamat

[ini gmbar real, bukan gmbr copy org lain]




lokasi: tengah bandar kota tinggi.jalan ini mmg akan saya lalu kalau nak balik rumah.
doa-doa esok air tak naik lagi tinggi

1 pot-pet:

HaNa HoNeY said...

insyaALLAH xde pepe
banyak2 berdoa k dear

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics