TABUNG HARIAN

Followers

Thursday, February 3, 2011

Gong Xi Fa Cai! tuah Tahun arnab

untuk teman yang meraikan tahun arnab tahun ini. GONG XI FA CAI!..raya elok2. bila memandu untuk menziarahi keluarga. drice carefully. jangan kelam kabut. cuaca tak menentu. biar lambat asal selamat.waktu dan ketika saya menulis entry khas ini saya tahu family di johor sedang beraya sakan melawat atok saudara saya yang berbangsa cina. mungkin mereka semua sedang makan besar.[omg!!, saya rasa mereka sedang menikmati pelbagai jenis seafood!itu makanan wajib kami ketika sambutan tahun baru cina]

semoga tahun arnab kali ini memberi lebih kebahagiaan, kekayaan dan juga kesihatan yang lebih baik.tahun ini tak dapat collect angpow sebabnya saya tak pulang ke johor. saya mengambil peluang cuti 4 hari ini untuk cuti-cuti malaysia. next entry saya akan cerita pada semua saya ke mana.doakan saya pergi dan balik dengan selamat.

GONG XI FA CAI!
kenangan raya tahun lepas


0 pot-pet:

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics