TABUNG HARIAN

Followers

Friday, February 4, 2011

[Gambar] Sambutan Gong Xi Fa Cai 2011!

hai..selamat pagi semua..pada yang menyambut tahun baru cina Gong Xi Fa Cai!sempat lagi kan.so, macam mane sambutan tahun baru cina semua. best tak..yeesang korang angkat tinggi tak??/mesti tinggi kan korang angkat.murah rezeki anda semua..Happy chinese new year!

semalam saya dah cerita pada entry yang lepas kan.klik sini. family di johor sambut raya cina. picture kat bwh nie saya copy dari adik saya di mukabuku. maklumlah.saya da pesan awal2.gmbr jgn lupa upload. 'aku nak tgk korg raya'. rasanya tahun ini raya lagi meriah sket. sbb tok ah tee saya dah berpindah ke rumah baru. untuk thun baru. 'semoga tok lebih murah rezki dan dapat kesihatan yang lebih baik'.

jom kita tgk gambar!

gambar ini mama dengan macik-macik and cousin saya. merah mak ngan kan mereka semua. 
semangat merah mmg meluap-luap bila nak raya cina. semua macam pakat nak beli baju baru jugak..walaupun kadang-kadang tak sempat nak beli

adik-adikku yang beraya tanpa akak kesayangan.[huhu].
sama tak muka kami. omg![dik, kau dah nak berisi macam aku]haha.

persiapan nak amek gmbr ramai-ramai. [papa, nape nampak half je?]

belom semua ada. ada separuh je yang ada.

apa yang semua meriah and gelak nie. terasa nak tahu apa yang kamu semua gembira and gelak. tell me please if ada my cousin yang baca. macam ada.[hahaha]

okey. ini rasanya yang proper sket. even me rasa tak semua ada kat sini.
Happy Chinese New Year!
Gong Xi Fa Cai!

1 pot-pet:

dyea irdina said...

best la ek g beraya....akak duk umah je dengar merecun yg tak abis2 ni ha...

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics