TABUNG HARIAN

Followers

Sunday, February 27, 2011

Cubaan untuk mengubah wajah blog kesayangan untuk kali terakhir.

Hai.selamat malam dan selamat pagi untuk semua yang masih berjaga. [tetibe rasa teruja malam ini me je yang belu tidur dalam rumah ini. selalu sayalah orang pertama yang akan tidur ala-ala macam budak sekolah rendah yang kena bangun awal untuk ke sekolah].


sebenarnya tujuan saya tak tidur ini bukan sengaja ataupun bercinta. cume tengah berbincang dengan pembantu peribadi yang diupah untuk mengubah atau touch up muka Amiraismira ini. untuk sekian berapa kali saya telah mengubah nye saya harap ini yang terakhir sejak mula merapek cerita dan tulisan dalam dunia blog. Alhamdullilah..walaupun merapek, blog juga memberi pendapatan kepada saya.

mungkin akan merindui muka yang ini, sebab agak lama saya berkongsi cerita tawa duka sedih dan gembira bersama dengan saya,walaupun sekarang awak da ada blog angkat,Sirehantaran.

p/s: semoga semua yang saya plan menjadi kenyataan. walaupun ada sikit masalah komunikasi!


8 pot-pet:

KNS said...

wjh blog baru...semangat pon kena baru !
=D hehe

NIA said...

semoga semua yang dirancang menjadi nyata :)

Kak Mahh said...

Mira yang ada sekrang ni dah cantik

Amira is mira said...

Thanks pada semua yang support mira!

kaizen said...

dah ok da nih...
just nice...

Amira is mira said...

yeke?tapela..nnti kter tengok apa yang jadi

kaizen said...

tq polow blog yer...nk link entry paling best boleh??

cute said...

simple but nice..dapat rasa semangat baru!teruskan berbelog!

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics