TABUNG HARIAN

Followers

Thursday, February 17, 2011

Alhamdullilah! masih bernafas setelah...

Alhamdullilah..kad ATM saya masih wujud. thanks pada siapa-siapa yang datang singgah ke Maybank wisma Felda. terima kasih sangat2 kerana anda semua jujur. saya bangga rakyat Malaysia jujur..fuuuhhH!!!lega sangat-sangat bila dapat tahu yang kad ATM Maybank saya masih wujud. punya la saya risau sebenarnya bila kad hilang. ini bukan kali pertama ye. 2nd time. harus macik risau. kalau tak nak kene buat lagi. malu macik asyk pergi bank je skrg sbb duit byk sgt,hahahaha...

rasa bersyukur sbb dah jumpa. kalau tak mesti nanti kene bebel dengan papa. sah2 jap lagi jumpe papa. sbb papa datang ofis hari ini.pada semua hati-hati ye. jangan macam saya sbb cuai..excted nak bank in duit smpai kad tertinggal kat machines!

p/s: lepas ini pergi bank kene berteman. sbb bila pergi sorg-sorg mesti ada wat hal. tak tertinggal barang, kad akan tertinggal. kesilapan sendiri harus disedari dan betulkan dengan segera.

seronok tengok iklan ini. sbb rasa diorg bercakap macam unik. try nak belajar tak jadi.

1 pot-pet:

✿etiey erywan✿ said...

hnmmmm memangs esak nafas kalo kad bank hilang. i pernah melalui jugajk ni... separuh nafas

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics