TABUNG HARIAN

Followers

Thursday, May 6, 2010

Social Network

oyeeeh.....rase lega sikit dalah hati bila tinggal last paper je hari ahad nie 9hb mei 2010..ok.sila percaya yang hari ahad nie pda 2.15ptg waktu malaysia saya akan menghadapi paper terkhir untuk smester ini.maka genaplah 2tahun sudah saya belajar.(cepatnye masa berlalu). paper ahad nie mmg fevret paper saya. sebab yang ajar aderla MAK LEHA saya.mintak maap je mak.anak didikmu ini hanya cuba nak bermesra. usaha mesti lebih!!
mood bertukar! *ting*
tadi petang exam pasal internet marketing yang mmg mira rase weng2 jugak sebab soklan yang perlu dirungkaikan adalah tentang komputer sume2.ok. ini adalah tentang teknikal. i mmg kurang berminat siket.melainkan bila aplikasi je.bukan bab menulis yang mmg nak suruh i terangkan balik ape itu SEARCH ENGINE OPTIMISATION, ROBOT, CRAWLING, dan seangkatan nye sume ini. yang bestnye kalau tak belajar bab nie tak derla i macam pening lalat duk pikir pasal social network, blog, facebook, twitter, nak wat duit kat tenet dll. sume bnde itu aderla sikit i blaja kat subject nie.
yang menjadi persoalannya. tadi case study yang keluar tentang TWITTER dan bukannya FACEBOOK. mmg sengaja dia kuarkan twitter kan sebab die tahu tak sume orang main twitter. orang lagi obses ngn facebook (termasuklah i) sebab tue macam kurg berminaT nak bace soklan case stdy tue. dun worryla ," i baca jugak ok case study tue. i tak kejam ok".haha.noti gurl!
hahaha.ini sebabnya i kurang minat dengan twitter. seyes even bila i bukak tiap2 tweet i nie, macam seangin bayi di petang pantai yang tak de perasaan langsung. caye tak? ini buktinya.
tolong bace status tue ok.
bukan guest taw!
hahaha
pengetahuan am untuk twitter: Jack Dorsey, Evan Williams, Biz Stone (founder).
bila bukak twitter i jadi macam tak tahu nak buat ape melainkan cari gosip artis and tweet!. jujur mmg bnde itu je yang i pandai main pasal twitter. ader bende lain ke yang i tak tahu. SHARE bole??
next adalah facabook i yang rasenye bila bukak ade je bnde nak tahu. OK. tak bole beritahu ape yang best facebook nie. sebab kantoi la nnti segala xtvt i. hauahahua..
meriahkan bila highlite name orang sume.
teraa kiut pulak. i suke name i kale purple-pink!
tolongla bagi reason nape twiiter lagi best dari facebook? thanks. sebab rase macam geram jawab case study tadi pasal twitter. mood pasnie off FB on tweets..meh tweets sume orang pasni.
oyaa...one more thing. i nak story kat u all..
bnce baru yang i dah create rasenye ader la sebulan dua. formspring!
pada yang nak tanya ape2 sila tanya kat space ats sebelah KANAN ader kaunter pertanyaan.pada yang nak tanya sila tanya soklan yang logik.
tak logik i tak akan layan. SEKIAN.
mood hari ini nak ber i-u dengan semua.
happy friday!

5 pot-pet:

'AQILAH said...

aku pun ade formspring !

Amira is mira said...

gud2..bagus sume da men formspring!

AfhamFahmy said...

betol2..formspring mudah n senang nk tanye n nk jwb kn :)

Amira is mira said...

yaaa..betol2...
yg penting tanye bnde yg logik..huhuhu

Nur -al- Ain said...

saya suke sebab saye dah balik, mira tak balik lagi. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.

exam lg ye?

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics