TABUNG HARIAN

Followers

Wednesday, October 27, 2010

Bila menyayangi dan ditinggalkan.apa katamu?


JIKA KAMU MENYAYANGI SESEORANG DAN DIA MENINGGALKAN KAMU, apa yang kamu akan kata?.. banyak Versi yang boleh dikupaskan.. walaupun boleh terima perpisahan itu, tetapi mesti ada yang tersemat sakit hati, jantung, usus, limpa kepala otak kan?.. bacalah versi yg jarang2 kita nak ngaku tetapi merasakan sangat2 kecewakan....

  • VERSI KUNO: " Aku merelakan kepergiannya ngan redha...eceh..."
  • VERSI SABAR : " Alaaa....dia mesti balik nak berbaik-baik dengan aku balik..tengok laa nanti..."
  • VERSI TAK KISAH : " Nak berbaik balik pun tak de hal..nak blah pun tak heran."
  • VERSI CEMBURU : " Sesape pun tak buleh cuba-cuba nak rapat ngn ex-aku tu.."
  • VERSI KURANG SABAR : " Kalau dia nak berbaik dalam masa terdekat ni...buleh blahh..!"
  • VERSI SYAK WASANGKA: " Apapasal tetiba2 nak berbaik-baik lak ni...."
  • VERSI BRUTAL : " Nak clash...? cubalah kalau berani.."
  • VERSI KURANG ASAM : " Bak, balik semua hadiah yang aku bagi dulu....bak..bak.."

  • VERSI ROMANTIS : "......................................................................................................."mungkin kawan2 yang boleh tulisnya..saya tak tahu..hehe

4 pot-pet:

sekamar rindu said...

salam...

terima kasih byk atas link entri saya di sini..:)

nuriz said...

banyak versi rupanya heheh

AMIRA IS MIRA said...

thanks to both of you......;)

diba said...

versi kuno gk pling sopan kn..he

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics