TABUNG HARIAN

Followers

Thursday, January 13, 2011

Thanks sume yang wish semalam..umur tambah 1!

terima kasih pada semua-semua yang sudi buat ucapan hari jadi pada saya semalam. 12 Januari 2011.opss...umur saya tambah lagi setahun untuk tahun ini. bukan tua.tapi meningkat umur...kalau ikutkan perangai rasanya tak sesuai lagi nak kata tua.haha...(tanak mengaku)..

niat hati nak ucapkan sekali lagi terima kasih pada semua yang masih ingat pada saya, serius mengaku celebrate birthday zaman blaja tak same dgn zaman kerja nie. rasanya mcm x berapa nak meriah. yela.meriah sket..sbb dgn besties..skrg dgn ofismate..1time clbrate dgn mereka..yang bertuahnya, smlm diorg mmg celebrate birthday khas untuk saya dan ofismata saya sbb kebetulan birthday kami tarikh yang sama.

thanks to cik zul ( supplier product tempat mira praktikal ) sbb belanja kami semua makan and kebetulan kami celebrate kat sane..(opss)?..pape pun terima kasih daun keladi.

   ini semua mereka yang makan dengan saya semalam..thanks boss semua!

 then kami semua g karaoke same-same.sume mmg sporting semalam..tetibe sendang saya menyanyi, cake datang...suprise cake menyusul..(yg pakai shawl pink birthday same ngn saya, yang sebelah kiri saya celebrate belated birthday 2 Januari 2011).

i like this picture!

 ini bila kat ofis..masa tade keje..sempat conteng kertas tulis bnde nie..motif??
boss pun pening saya lakukan ini di depan orang ramai.

 sebelum balik rumah, sempat jumpa my chentahati, celebrate dgn dia.yang penting saya tak makan byk.sbb perot saya masih jumpa chentahati dah penuh tahap gaban!hahaha....teruk macik2 perut saya masa tue..kenyang tak terkate..kami hanya duduk lepak-lepak but still ada special cake..thanks sayang! love u!

6 pot-pet:

'Cikgu Padi' said...

wah...hepi belated besday....

sarah mohamad said...

Happy Birthday :)
May all ur wishes come true .

'Cikgu Padi' said...

wah...hepi belated besday....

Amira is mira said...

@cikgu padi: thanks!

@bungakuning: thanks for the wish...

ladymiss said...

Happy belated birthday! :D

Amira is mira said...

@bazilah: thanks for the wish!

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics