TABUNG HARIAN

Followers

Saturday, January 1, 2011

Happy New Year people!!




Ok dah habis tahun 2010,semua orang sibuk duk tanya,"apa azam tahun baru?"..tu memang soalan feveret bila masuk tahun baru kan?penat saya nak menjawab pasal azam ni..oh korang tau x,Tahun ni saya sambut tahun baru dekat Port Dickson..best!!walaupun takde bunga api,tapi banyak motor-motor besar datang sini sambut new year..sempat jugak saya test motor brader-brader tu..bukan minah rempit ok??sekadar untuk mencuba.tadi petang ade Hot.fm ade datang sini.diorang ade tanya-tanya soalan..so saya pergi la jawab.saya dapat 3 hadiaaaahh!!saya dapat bola futsal adidas,dapat tiket free final AJL,pastu dapat box barang untuk keta..hihi..jangan jealous ok?

oh ye,malaysia celebrate new year ade keluar kat paper german!tgk ni kalau tak caye..klik sini..

                                                            HAPPY NEW YEAR!!




0 pot-pet:

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics