TABUNG HARIAN

Followers

Saturday, January 8, 2011

barang baru.teka apa??

seronok hari ni sebab dah berminggu-minggu niat nak kuar shopping akhirnya berjaya.thanks to mr savethisblog sebab sudi teman saya walaupun saya tahu awak tak sihat..bnde apa yang saya beli biarlah rahsia. sbb tanak la berbangga diri. yang pasti seronok habiskan sikit2 duit yang ada.kepada pelanggan yang seharusnya mem'bank' in kan duit saya..(hihihihi) silalah lakukan lagi.agar saya dapat mencuci mata selalu. barulah confiden sket jalan bila jadi 'mak cik kayo' AHAHAHa....akhirnya..purse lama akan ditamatkan riwayat esok! say gudbye my old purse. thanks sbb jadi teman saya selama 2 tahun

minggu depan sambung shopping kat tempat lain.

5 pot-pet:

Puteri Iqa Izyan said...

auch.. mesti syg gile kan? iqa penah gune purse smpai 4 tahun... hehe..
syg sgt2.. tp tah mne tah pergi purse tuh..hehe

zmah said...

Barang lama jangan dibuang....simpan buat kenangan

savethisblog said...

hai..seronok die ade purse baru..nasib saye ade.kalo x semua nk baru nihh

Amira is mira said...

@savethisblog: thanks syg sbb sudi teman saya..

@iqa: syg mmg pun syg.tapi purse lame mmg dah koyak rabak

@zmah: simpan dulu.dah lame nnti baru buang kot.hihi

Mr. Swift said...

Hyee! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! :)

Psst : Lelaki Bersuara Emas Jadi MrBean!

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics