TABUNG HARIAN

Followers

Wednesday, June 9, 2010

Nota cinta-Coffee Mate

fuh.fuh.terasa lama dah tak update belog kesayangan ini. mintak ampun la ok pada sume teman2 kerana kebelakangan ini saya sibuk meluangkan masa bersama sanak sedara maklumla kan sekarang nie musim cuti sekolah. so tyme duk rumah sendiri tue mmg kurang, pergi merayap rumah orang sajalah yang saya tahu. waktu tidur baru tahu pulang rumah sendiri.

hari ini baru saya ada kesempatan yang terluang sedikit untuk menceceh sektika di belog favret ini. walaupun tak banyak tapi cukup untuk mengisi masa kelapangan. bila bace entry belog teman yang lain kebanyakan nya mula membebel pasa buffered nuffnang masing2. ok...suma mesti dah mula kaya dengan hasil titik peluh ads korang kat belog kan????sekalung jambangan bunga tahniah saya ucapkan. keep ur effort sampai jadi kayaaaaa.hehehe




thanks untuk Xpert Excellent sebab bagi saya award yang ader animate kat picture nie.so terkagum kejap ok..sgt cantik and lain dari yang lain. thanks a lot ok.
AWARD INI KHAS UNTUK SEMUA TEMAN DAN FOLLOWERS YANG BUDIMAN


4 pot-pet:

terokai seni said...

pakcik taknak kayo... susah ramai yang minat nak minta, amik dan curik bilo pakcik kayo

Amira is mira said...

ahahaha..sume orang bila kita kaya mmg mcm tue.sume jeles.hehehe

ciek niena said...

anda telah di TAG..
sila terima yea :)
huhu..

*tenkiu*

Amira is mira said...

ciek niena: maceh ea.tag tue.nnti saya reply semulaa..thanksss;)

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics