TABUNG HARIAN

Followers

Wednesday, June 30, 2010

Ihklas hati menuntut ilmu

cuba untuk menenangkan diri kerana perlu mempersiapkan diri untuk menuntut ilmu. ok..untuk pengetahuan semua. kebanyakan student akan mule kembali pulang ke kampus masing2 pada hari isnin. sebab dah smpai seruu ok. jangan nak kata cuti yang uni berikan selama 2 bulan ini belom cukup. memang pelik punya makhluk tuhan yang teristimewa!!..hihiihih

ok. setelah di bincangkan dengan mohor-mohor besar keluarga yang disayangi, saya akn kembali ke tanah bumi bersejarah, segala keturunan laksamana, segala mcam hang, segala macam jajahan dan takluk, sayan akan kembali pada hari ahad. tujuannya: jom singgah tengok CHECKLIST!
  • nak tengok keadaan rumah ku, tempat tidurku yang telah ditinggalkan hampir 2 bulan
  • sediakan peralatan sekolah, hahaha.*pengaruh zaman sekolah rendah masih ada coz malam b3 skul mesti kene siapkan kasut, beg, baju dan stationary sume
  • nak kemas rumah sewa, upgrade jadi 5 bintang. bole ke??HA HA HA
  • belajar bersungguh-sungguh. sem nie kurangkan masa berSOSIAL. cukup2 la tue.bole ke??HA HA HA
  • kecikkan perut. mengalami masalah ketidakstabilan badan nie
ok. itu hanya checklist terawal yang perlu dilaksanakan. yang tak bestnya bila da lame-lame duk rumah nie kene tinggalkan segala macam bnde. ok. yang nie pun ader LIST ok!HA HA HA
  1. perlu tinggalkan sume siaran tv fevret. esp cter kat astro. pada mama, kasihanilah anakmu ini. pasnie susahla nak tengok citer BENCI BILANG CINTA.kene tengok tenet ea?tak best ok!
  2. kene pkir nak makan ape.duk rumah nak makan je bukak tudung saji. duk melaka. kene pikir kedai mane nak singgah.
segala macam aktiviti di bumi johor ini akan dilupakan seketika. ok. ronggeng2 skit dengan teman. sedikit kecewa dengan jadual sem depan:)papai!

belajar bersungguh-sungguh.jadi insan cemerlang gemilang terbilang!

5 pot-pet:

adrinaqamarina said...

selamat tinggal rumah ku syurgaku...
selamat kembali ke sekolah :)

AMIRA IS MIRA said...

YUP2...mood ayuh kembali kesekolah!

Nur -al- Ain said...

errrrr..bilikkkkk.. hihii.. ade baju aku kuarkan dr almari runtuh aku tu.. tapi dah lipat okkk.. sebab nanti aku nk masukkan dlm ehem ehem, bekas baru.. hahaha.. yang lain so far so good.. hihii

cemomoi said...

bangun uwan kabo kene g skuloh laaa

AMIRA IS MIRA said...

ain: wawawa...da ader ehem2 baru.make sure tak over capacity okei.hahaha

cemomoi: benci bangun awal laa:)huhuu

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics