TABUNG HARIAN

Followers

Friday, June 4, 2010

Kalau la aku boleh...

Kalau la aku boleh bwt ape je yg aku suke…

Kalau la aku boleh luahkan ape je yg aku nk luahkn kt org yg aku x ske..

Kalau la aku boleh saketkn hati sape2 je n trus hidup bhgia tnpa serba salah..

Kalau la aku boleh bwt org fhm prasaan aku…

Kalau la aku boleh truskn hidup ni dgn pnuh smgt dn tanpe tekanan..

Kalau la aku boleh diberi peluang untuk brbicare….

Kalau la aku boleh coolkn hati yg panas skelip mate je…

Kalau la aku boleh bahagiakn sume org….

Kalau la aku di beri peluang untuk buat pilihan…

Kalau la aku boleh tarik balik pilihan salah yg aku pnah buat…

Kalau la aku boleh bwt org x salah faham kt aku…

Kalau la aku boleh untuk x pkirkan sume ni…

Kalau la aku boleh……………………….

~ tp tu sume x boleh..ni sume hanye bisikan syaitan..Please Allah, give me strength


8 pot-pet:

✿ emazwan ✿ said...

i like this entry ! ^^

TeRRoRRiZZ said...

pasti bersebab nape sesuatu jadi tak boleh..

hheheheh..

jangan sedeh2...........

ayumiyoshida said...

aku suka gak iklan coffee mate ni.
sweet kan? huhu

cemomoi said...

uii kalu semua orang bole buat menda yang sapa, huru-hara dunia

meezynot said...

kalau la saye jadi awak...kikiki

AMIRA IS MIRA said...

emazwan: thanks sbb suke ok...

Terrorizz: ok. x sdey2.cume teremotional je

AMIRA IS MIRA said...

ayumi: yesss...cumel giler....ko tgk tiap2 ari ke

cemomoi:itupun kalau sume bnde bole jadiiii

meezynot: awak nak jadi saya???suke222

ayumiyoshida said...

apa yg aku tgk tiap2 hari? iklan tu? tade la tiap2 hari. huhu

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics