TABUNG HARIAN

Followers

Saturday, April 24, 2010

CHINTA


memandangkan korang selalu sgt dgr lagu CINTA-CINTUN kan sebagai halwa telinga korang sume.hari ini nak bagi korg sume dgr lagu baru sebagai hiasan pendengaran. lagu nie tajuknya CHINTA by MONOLOQUE!

JOM KTER HAYATI DAN FAHAMI LIRIK LAGU NIE:
(tetibe teringt style cikgu que haidar kat AF8-ajar budak AF- penuh ngn expresi muke tersendiri)

kalau nak dgr lagu nie cam ne:

kau hadir bila tiba waktunya
tidak diundang tak jua dipinta
walau ku lari namun kau tetap datang jua
kerana mu cinta tak mampu menahannya

aku terus mencuba
untuk lari dari cinta
kerana perit terasa
sengsara tanpa kata
kerana dusta

*
cinta kau luluhkan hati ini
membuat segalanya indah
walau sesekali menjengah tiba
oh cinta terasa bahagia
hanya menunggu saat dan tika

aku akan terus melangkah
walau tanpamu oh cinta
aku yakin akan adanya setia
ceritera yang tiada akhirnya

ulang *

kerana cinta
kerana cinta
terasa bahagia

cinta abadi cinta
cinta padaNya
cinta satu
cinta selamanya

thanks to kanda ezwan saya kerana memberi idea lagu ini:) thanks ye syg:).HI HI HI...

2 pot-pet:

'AQILAH said...

heh. boleh tahan lagu ni :)

AMIRA IS MIRA said...

yes..lagu nie mmg bole tahan

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics