TABUNG HARIAN

Followers

Friday, April 30, 2010

J E N G-J E N G

sume soklan nie datang dari zack-Insan Tinggi. kebosanan duk rumah, malas nak belaja dan mahu berjalan-jalan.

1. 5 orang yang korang tak boleh lupakan dalam dunia ni?
- papa and mama and amir and icha
- family

- encik boifend-
- arwah atok and bak. rindu diorg sgt2.
- classmate and exclassmate

2. 5 benda yg korang sayang nak buang?
- botol perfume body shop yg kosong
- hadiah org bagi
- baju yg tak muat
- yang lain tak penting aku buang je

3. 3 benda yg korang impikan akan jadi kenyataan satu hari nanti?
- kereta sendiri.
- Macbook air
- kahwin ada family sendiri

4. Based on question 3, why?

- senang aku nak kua g mane2,tak perlu tggu orang
- sebab cantik and smart
- tak nak jadi anak dara tua:)

5. Time bukak lappy website apa yg selalu korang buka dulu?
- Email
- Facebook
- Blog
- Twitter


6. Orang yg korang nak tag
- Korang yang bace kene jawab balik

***************************************************

1. Adakah anda rasa HOT?

- Off course. Hehehe

2.Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
3. Cerita pasal gambar ini.
- ini budak kecik amira.

4. Kali terakhir makan pizza.
- Last month kot. dah lame tak makan.

5. Lagu terakhir anda dengar.

- Yang terindah- dakmie

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
- Minum nestume and men facebook

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
- Akak and ila.

8. Tag lagi 8 orang.
- Korang baca korang jawab

4 pot-pet:

EmIRA said...

Comellnyeee budak kecik Amira tu~

AMIRA IS MIRA said...

maceh emira...try la jwb balik tag tue

QaRaMi HasHim said...

hahahaha...
macam2 soklan ditanya ek???

AMIRA IS MIRA said...

hehe..mmg byk pun soklan nye..bila da bosan nie.meh try jwb

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics