TABUNG HARIAN

Followers

Sunday, November 21, 2010

Penangan Coffee

penangan coffee semalam mmg mantap ar. 1st tyme wat air kopi gune serbuk kopi yang orginal. tanpa ada bahan pengawet, pewarna tambahan tanpa segala bahan perasa. mmg KAW KAW punye air kopi malam semalam minum!!!. kesannya smpai kol 4pagi masih berjaga macam baru kul 8 malam. segar bulat-bulat mata.


sangat geram tak boleh tidur.kalau tidur kompem2 la dah mimpi smpai ke Hawaii.jauh tak angan-angan aku. nak ke sana?pagi tadi dah lah kami sekeluarga ada plan nak hantar pengantin. bygkan seawal pagi dah kene bangu sedangkan mata ni baru je nak bermanja-manja. betapa geram nya aku dengn air kopi serbuk! kalau yang uncang mesti tak amuk macam nie!hiihihi...

4 pot-pet:

NuR aQiLaH mOhD aMiN said...

oittt...sape kawin weh?

zmah said...

Kalau akak...kopi sebati...minum seteko pun boleh lelap!

AMIRA IS MIRA said...

@qilah: aku kawin..

@zmah: kak, kopi nie mmg kaw2 pekat..kompem wat akak segar bijik mata..hhih

NuR aQiLaH mOhD aMiN said...

memain ea ko..
gler ke ape aku xdtg kwin ko..hak3

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics