TABUNG HARIAN

Followers

Saturday, November 13, 2010

Insan bertuah yang ke 100

hai semua
hari ini jadi insan bertuah yang ke 100. jadi insan bertuah ni bersebab okey.bukan main-main taw. dah nasib semalam duk blogwalking seharian. almaklum la kan. duk rumah segalanya ikut suka hati.
ceritanya semalam saya menjadi follower yang ke 100 untuk Apezs Slamber. nak jadi kan cerita saya beruntungla nasib. dapat hadiah dari apezs. thanks to him! siap ada banner special khas direka untuk saya. malu eh!
anyway thanks to Apezs Slamber. nak jadikan cerita jom kita usha entry yang dia reka untuk saya. tekan SINI!

pesanan untuk apezs! :


semoga awak berjaya. dan mendapat follower yang semakin ramai!
good luck....

pesanan untuk hadiah:
saya sukakan nya..walaupun kecil tapi amat bermakna.usaha berblogging bermakna!

0 pot-pet:

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics