TABUNG HARIAN

Followers

Friday, November 12, 2010

Header belog kami

testing.testing.
saja nak test header. nak ambil url pic setiap dari header nie. dulu selalu amek dari facebook
tapi bila fikirkan semula. dah malas nak upload facebook. nanti orang kata heboh sekampung.
ok tak?





kalau nak add facebook dan berkawan dengan saya.
sila maklumkan okei
sbb kalau tak setahun saya tak approve. hihi

6 pot-pet:

'AQILAH said...

ape ni mira? header blog?

Amira is mira said...

haah..header blog kami.tapi tak tawu nak gune ke x

wahida said...

saya suka baca sume n3 awak...klakar pun ada...anyway, salam kenal, dah follow, nnt kalau senang, follow me back k.....

Amira is mira said...

@wahida: thanks sbb selalu baca.ok nnti saya dtg menyinggah

apezs shah said...

hye Amira.. Tahniah utk awak.. jadi saya harap spt berita ini selanjutnya utk HADIAH awak..;)

New Entry "|| tahniah utk AMIRA IS MIRA || "

Unknown said...

saje tukar baru sbb ulang tahun ke 2 blog akak 5hb Nov yang lalu.

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics