TABUNG HARIAN

Followers

Friday, November 19, 2010

Meriah sakan!




hai semua...
hari ini aktiviti dudk rumah penuhkan lagi rancangan tv dalam kepale. kesempatan cuti seminggu yang diberi perlu dimanfaatkan sepenuhnya dengan membuat semua kerja amal dan berfaedah.makan kompem tak hingat dunia. bila tengok dah semua bahagian kat badan naik. baru risau tak hingat dunia!

sebelum pulang ke johor dan meninggalkan tanah melaka sebagai seorang pelajar. malam terakhir sempat berjimba-jimba dengan besties kat mahkota parade. tarak ape pun yang best.just main bowling dan celebrate belated birthday mmber yang tak sempat nak celebrate before ini..HAPPY BIRTHDAY ANDA  SEMUA!baru tahu bukan senang nak cari cake bila jam dah 10.30 malam di melaka!

malam tue kompemlah tak jadi winner. just jadi mammarazi sebb akulah pengibur mereka sume. baru havoc!hihi..kemenangan bukan pada saya. nasib baik ada imah.engkaulah teman aku dikala mereka sume gembira dengan result masing-masing...camwhore tetap ada dimana-mana! jom berkenalan dengan mereka..

dengan mama. oops nie bukan mama kandung ok.ini mama kepada kami sume.sebab dia keibuaan...mama, nnti jangan lupe kami semua ye. baju kami same colour!

ika.me and mieya.ni sume kaki gelakkan orang. pantang ada lawak jenaka.laju je eh korang nak ajak aku gelak.hahaa....yang paling nakal kanan sekali.


yang paling penting kita kene tengok gaya lincah, mantap dan tegap suma. skill sebagai seorang bowler.mesti ditonton.bukan mudah..hahaa...bila part pilih bola sume nak yang pilih ala-ala pilih besi angkat berat. tanak yang ringan. saya sesuai yang size 7 @ 8 je okay. yang lain saya tak terangkat!

imah..nape ko tdo???

gaya pertama: apiz
kaki senget. jari main peranan supaya bola tak masuk longkang eh?

gaya kedua: Imah
patutla ko menang bergaya..kaki main peranan. smpai hati tanak ajar aku malam tue.
hebat r ko.!hahaa

gaya ketiga: pejal
tangan macam baling bola kelapa je. opss..lupa ko dah biasa dengan kelapa.

gaya keempat: marzuki
ini mmg teror buat bola pusing kat lane. smpai aku pun pelik mcm mane bola tue boleh straight then pusing di tengah lane.ada bela tahyul eh?haha

gaya kelima: wida
gaya seorang winner. walaupu dtg lambat dan malam tue penuh dengan masalah..strike sentiasa!

gaya keenam: mieya
cubaan sekali. walaupun sekali je balingan kira okeyla.pin banyak jugak yang jatuh.

dah..pasnie jarangla datang ke mp(mahkota parade).sbb dah tak jadi orang melaka lagi pasnie. kalau tak bila poket penuh, ada orang ajak jalan mesti nampak saja dimana-mana celah mp or dp.


5 pot-pet:

Aida Azryn said...

Happy birthday ur friend~ ;)

alin said...

wah2..syoknye jalan2.. :)

:: Mrs.SyahNia :: said...

main bowling ngan kwn2..best!!

salam pknalan =)

Kak Mahh said...

Pemenang dapat hadiah apa?

Amira is mira said...

@zmah: pemenang dapat urut free kat kusi rest n go:)hihi

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics