TABUNG HARIAN

Followers

Tuesday, March 8, 2011

30 kereta kene hempap pokok

Selamat pagi semua..berita menarik pagi ini..


KUALA LUMPUR: Lebih 30 pemilik kenderaan bukan saja terperangkap di dua bangunan akibat ribut petang semalam, malah kenderaan mereka yang diletakkan di kawasan letak kereta berbayar berhampiran Bangunan Sime Darby dan Bangunan RHB, Jalan Tun Razak di sini, rosak selepas dihempap beberapa batang pokok yang tumbang.

Kali ini memang betul-betul jadi.petang semalam KL hujan. tapi rasanya tak ada lah smpai angi kencang{opss, dah macam penulis berita}. natijahnya, saya terperangkap di jalan Tun Razak je dalam 2 jam. kalau ikutkan 20 minit dari tempat kejadian ke ofis, tapi semalam je dah 2 jam.mmg termenung lama saya dalam bus.

kesian, bila saya tengok sume kereta yang kene hempap tue. dasyat-dasyat kemek kereta tue semua. 

P/s: lepas nie bila nak park kereta elakkan bawah pokok. kebaikan jangka masa pendek, mmg kereta redup je.tak panas. tapi bila jadi macam nie. kter sume renungkan ye bila nak park kereta






3 pot-pet:

✿ etiey erywan ✿ said...

alahai.. apa boleh buat ketentuaNya. saya semalam satu jam stengah baru smpai rumah. walhal 20 minit je. kadang 15 minit jer...

Liquid said...

uhu keciannya minx2 lah dijaohkan perkara2 cmni uhu

nazirulhazwan~ said...

den mmg tak pernah minat park bwh pokok, mmg da lame tepikir klu jadi cmni

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics