TABUNG HARIAN

Followers

Friday, September 24, 2010

cuti-cuti melaka 2010 [GAMBAR]

dah 2 tahun lebih duduk kat melaka tiap2 hari saya baru berkesempatan jalan2 petang di bangunan merah.tempat ni mmg jarang saya pegi sbb tempat nie panas.ada masa yang tertentu je seswai pegi.sbb tak ramai orang.hihih..saya jalan sini sume sebabnya besties saya, ain dan fana teman saya cari baju untuk saya..thanks syg.laff u'oll more dear!! jangan serik taw..lepas nie aku dah susah nak mintak+jumpa+peluk+cium korang lagi.....muahx!

malas nak cerita panjang sebab diorg teman mmg mesra saya!
sedih tetibaaaa.











ikhlas dari saya:
[penulis belog]

5 pot-pet:

sizuka[Izzati] said...

seronoknya jalan2 dgn member.hehehe~

FyZa said...

hehe..comey..tp apsal tmpt yg sama ja ambik gmbr? huhu

AMIRA IS MIRA said...

izzati: mmg best....

fyza: dah lewat sgt.so x bole nak jalan lebih.bahaya..hihi

Nur -al- Ain said...

luv u too jugak.. tetibe sedih jugk ;(

Liquid said...

uhu suda lame incek liquid tidak p sini...

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics