TABUNG HARIAN

Followers

Thursday, September 16, 2010

[Lagenda]: episod akhir ular emas tv3


hari ini episod terakhir slot lagenda 'ular emas'. pada peminat ular emas,jangan lupa saksikan petang ni di tv3 pukul 430ptg atau ulangan pukul 930mlm di tv9..saya nak tengok apa jadi pada RAUDHAH (wanita yang lemah lembut dan baik hati)..nak tawu ape halnya dengan si MONA(yang asyik nak sihir je), apa jadi dengan FAUZI (laki tak sedar diri, kaya guna duit perempuan) dan apa kelebihan pada FATEHA dan USTAZ DHAMIRI.....sumanya petang niii..pape pun congrats to yatt, sebab berjaya bwk watak wanita yang mmg lemah gemalai..
ada gaya ustaz 'hairi anak wayang' ni

SINOPSIS: mengisahkan tentang Raudhah (Yatt), seorang isteri yang patuh dan setia kepada suaminya (Erry Putra). Seorang wanita yang amat lurus dan tulus ikhlas hatinya serta sentiasa redha dengan apa saja bentuk rintangan dan dugaan yang datang dalam kehidupannya. Di atas kelurusan dan kepatuhannya itu, dia sentiasa mengamalkan pesanan arwah ibunya supaya sentiasa mendahulukan setiap pekerjaan dengan membaca “Bismillaahir rahmaanir rahiim”. Oleh kerana amalan itu telah sebati dengan dirinya sejak kecil, maka kalimat itu tidak pernah lekang dari bibirnya sehingga ke hari ini.

2 pot-pet:

Siti Zafira said...

huhu.. mira suka eh rupanya dengan cerita ular-ular ni? hehe..

^^

AMIRA IS MIRA said...

suka la jugak...walaupun ular nya tak bape logik sgt:)

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics