TABUNG HARIAN

Followers

Tuesday, September 7, 2010

Bagaimana mood hari raya anda?


Mungkin lagi berapa hari saja lagi semua umat Islam didunia akan menyambut bulan baru..iaiti bulan SYAWAL.**info baru: syawal adalah bulan yang paling dinantikan oleh semua umat Islam.sebab bulan ini semua orang sibuk buat collection.so syawal semua orang memang highlight cepat sikit dalam kalendar.

sana sini dah mula sibuk membuat persiapan hari raya. dari persiapan rumah ke persiapan diri dan segala macam persiapan.bagi saya, mungkin persiapan raya kali ini tak berapa meriah sgt, memandangkan saya tak ada shopping raya sakan sbb shopping adalah aktiviti bulanan.itu pasal cepat kopek purse kesayangan..semua raya ini tiada bnde baru. except baju raya yang dah prepare berape pasang..

mood raya tahun ini biasa2 je...untuk collection duit raya mungkin dah kurang sebab orang ramai dah tahu saya semakin membesar..okei.umur je yang besar.bdan tak sangat HOKEI....hahahaha...tapi..yang paling excited duit raya tahun nie mungkin yang paling saya tggu adalah dari duit hasil BELOG...pada encik posto.sila hantar cepat2 ye..
kalau tak nampak. sila lah buat2 nampak sendiri okei..hihih
perkara yang paling seronok pada hari raya, adalah sesi berjumpa sanak saudara, sesi soseh sana sini, makan banyak2 aktiviti wajib, dn sesi bergambar. memandangkan semakin ramai ahli keluarga yang dah pndai ber 'social networking' so semua dah sibuk nak letak gambar cantik dalam acc SN masing. pose wajib dari saya mestilah wajib.hahaha

gambar kenangan raya lepas.

papepun, diucapkan selamat hari raya aidilfitri dari saya insan biasa. semoga lebaran kali ini memberi kenangan yang terindah untuk semua.pada yang baru nak pulang ke kampung, berhati-hati di jalan raya..

'SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR & BATIN'

notabelog: sesuatu yang menarik. pengetahuan baru untuk anda.sila tekan sini.wajib tengok!

7 pot-pet:

FyZa said...

cntiknya edit gmbr ucaapn aray 2..hehe
selamat arie raya dear..;)

Amira is mira said...

thanks fyza...heppy hari raya too.
edit gambar biasa2 je

diba said...

camat ary raye gk mira;)

diba said...

camat ary raye gk mira;)

Amira is mira said...

selamat hari raya jugak dibaa

NIA said...

first time raya jauh dri family.sobs~

Amira is mira said...

izzati: sabar ea..pengalaman itu penting.supaya lebih matang..nyway.happy eid mubarak di tempat orang!!

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics