TABUNG HARIAN

Followers

Sunday, March 21, 2010

pengalaman mengajar kematangan

rasa bersalah bila laman sesawang aku tak diupdate selama beberapa hari..soryla ye buat pembaca yg menuggu coretan bebelku ini...hahaha.ader ke??
skrg ader sdikit kelapangan yang aku cube nak kongsikan dgn korg pasal trip last week ke Balai Berita NSTP kat bangsar.mulanya rase sedikit tak best sebab mood aku and classmate bersame madam bias ktorg.letih bile nak bndingkan student ni ngn student tue.sape yg minat????beritahu aku sini..

Smapai kat sane, ktorg kene inspection demam dulu.kalo ok, baju kene tampal ngn pocca dot paper yg menandakan ko da pass inspection tue.aku tak demam aritu.so dpt la pocca dot kuning..thanks to Encik Kadir and Encik Halim sbab rajin nak melayan ktorg yg ader 50 orang.

tujuan kesana nak tahu mcm mane marketin strategy and advertising diorg nak promote paper NST tue.yela..kat msia nie bukan lah byk sgt paper english.paling command pun compete ngn the star..ktorg dideahkan dengan sales department, designer nst yg superb creative, system kat sane, dgn marketing sket2, DLL..yg penting part paling best, bile dpt tahu bnde yg bukan selalu aku dgr mcm kat class..i like it!..bila dgr pasal project yg diorg nak wat..bukan sket2 cost yg dirog akan dapat nnti.latest project yg tgh incharge ialah Lotus F1 sepang ngn ABPBH.mmg best!smart sgt designer diorg.
sebelum balik ktorg sempat masuk area reporter berita harian and metro..and bergambar kat sne.katenye nnti masuk paper.bole cayeke??????????

skrg sesi melihat gambar.tlg jgn bosan sbb mmg nak letak pic byk!


si tabab(babat) and me.

ours!

wida.mira.eika.

with my lecturer(pn.zaliha) and encik halim

mieya.wida.mira.ekin.eika

..mira.miera.yana.ain.zila

suke picture nie...

plan next story: sukan bagus untuk kesihatan.tapi bila da sukan.satu bdn aku sakit!nak urut..sape bole??tlg beritahu.

0 pot-pet:

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics