TABUNG HARIAN

Followers

Monday, August 16, 2010

Selamat ulangtahun sayang

Entri post pinkybelog saya kali ini ada dua maksud sebenarnya.kepada yang berkenaan silalah paham ye;dan yang tak paham bolelah tanya pada mama atau paparazi yang tahu apa yang saya maksudkan. bukan bermaksud apa-apa.saja nak melepaskan kerinduan pada yang berkenaan.teeeet!

~HAPPY ANNIVERSARY SAYANG~
~HAPPY BIRTHDAY SAYANG~

ucapan saya:
semoga bahagia selalu.saya sayang awak selalu.awak jangan nakal-nakal sangat ya sayang.
.love u.
dan juga:
dah besar jangan degil.dengar cakap semua orang.makan jaga pasnie ye sayang.kalau tak nanti cepat gemoks..hiihi
(macam sayang yang dua nia baca belog saya)

hujung minggu yang lepas.saya berkesempatan untuk pulang ke johor.maklumlah.dah dua bulan saya tak jumpa sanak saudara yang selalu telefon menyuruh untuk pulang.banyak sgt komitmen kat sini.sana sini perlu diselesaikan.so..last week saya terus balik johor tanpa berpikir panjang.dapatla 2 hari saya berbuka dengan semua dengan bahagianya..menu makanaan yang banyak paling penting.hihihi

kemudian, hari sabtu. terkena pulak besday cousin saya, rina.(8 tahun).tolong lah percaya yang dia baru 8 tahun setelh melihat gambar.heboh jugak duk pikir nak carik hadiah ape.at last..dpatla jugak saya sediakan hadiah.ikhlas tapi bermakna taw adik!muuah:),yang penting.malam tue kitorg kat rumah mcm ada jamuan makan tak hengat dunia..style bazar family lah lauknyee!!

jom jengah gambar:

besday cake

besday girl


sayang emak

gambar dengan penulis penting okey

SELAMAT MENERUSKAN IBADAH DI BULAN RAMADHAN!
SEMOGA DAPAT MENAMBAH AMAL KEBAJIKAN!

6 pot-pet:

adrinaqamarina said...

sambut birthday time ramadhan la. :)

AMIRA IS MIRA said...

sebab sambut time ramadhan tue yg excited

sizuka[Izzati] said...

wah penulis sama besar dengan rina.hihi:)

AMIRA IS MIRA said...

hehe..biasala..budak zaman sekrang dah cepat besai.hihihi

FyZa said...

owh keke..sgt sedap itu kek..nyum2..tergoda..auwww..

AMIRA IS MIRA said...

yup..kek tue mmg sedap.choc kek!

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics