TABUNG HARIAN

Followers

Monday, August 23, 2010

Manusia punya hati dan perasaan yang berbeza

Salam 13 ramadhan..bersyukur lagi masih bernafas dan diberi nyawa yang secukupnya. Alhamdullilah..walaupun baru saja sembuh dari musibah kecil, saya tetap bersyukur.mungkin itu petanda supaya ingati duniawi dan ukhrawi dengan seimbang(pesanan ini untuk semua).hihhi.[mohon doa dari semua, supaya berikan saya kekuatan fizikal dan kesihatan yang semupurana sepanjang minggu ini-banyak sgt aktiviti minggu ini-kalau bateri pun da lemah habis nie]

entri kali ini mmg niatnya nak tulis pnjang2 sebab saya rindu nak bebel dalam E-diari saya ni.bukan apa.nak jugak sesekali rasa apa mcm novelist rasa. ini baru orang kata sastera.haha..

sifat, tabiat, perangai, perilaku dan sume-sume tentang manusia mmg sukar nak di ubah.termasuk saya.[ pada yang cuba nak tahu tentang saya, follow belog saya dulu hokeiiiii..]...apa yang saya rasa sekarang, nak habis belaja cepat2 je. tapi nanti saya mesti rindu mmber.especially yang tak busuk hati ngn saya..[mira, sabar ye.. tinggal 3 bulan je lagi belajar, jangan stress okei2!]

papepun saya suka dengan ayat saya malam tadi;

'JANGAN NAK BERSENANG DENGAN KESENANGAN ORANG'

kesimpulan:
it's complicated!!!



2 pot-pet:

pudding pie said...

byk kan bersabar okay >_<

cemomoi said...

uuu zaman blajo le paling syok...

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics