TABUNG HARIAN

Followers

Monday, August 9, 2010

sayang harta pink saya

minggu ini saya diuji macam-macam dugaan hidup..yang paling sedih bila harta kesayangan saya pinkyfon saya rosak..sedih kot.yang teramat sangat.kalau sesiapa yang memahami tolong la paham..kompem saya nangis ala-ala budak kecik yang tak dapat toys kat toy r us.kompem sedu sedan...

perbualan antara mama dan anak:

anak: mama...fon akak rosak.tetiba je mati.

mama: dah tue? akak gune fon sape nie

anak: fon toy(toy tue teman saya ok).janganla maa..sedih nie.byk event nie.nak gune fon call orang sana -sini...

***tetibe airmata jatuh berlinang*****

mama: okey2..nanti mama btawu papa..tggu akak balik johor dulu..nanti papa btawu

anak: okey..(airmata makin lebat.tak boleh nak cakap ape).terus letak fon

*walupun fon saya dah buruk, tapi itu tetap berharga bagi saya.sentimental value kot...
soalan hangat: boleh tak saya mintak BB kat mama and papa?hihihiihi...nak BB pink jugak

9 pot-pet:

FyZa said...

haha..bleh2..utk ank ksyngn dorg x dak mslah kot..hik3

AMIRA IS MIRA said...

huuhuh...fYza la yang sponsor bole??

cemomoi said...

ramadhan lebih bermakna le dengan fon baru...

AMIRA IS MIRA said...

hahaha...mmg sgt bermakna.mintak-mintak la dapat

NuR aQiLaH mOhD aMiN said...
This comment has been removed by the author.
NuR aQiLaH mOhD aMiN said...

ohooooiii...trus mintak BB ek ko..
xpe2..aku pun sokong weh..hak3...
lg pun dh lame aku tgk ko pkai hp tu..hu3...

AMIRA IS MIRA said...

itulaa..dah lame sgt aku pkai fon tue..syg sgt kot..
kalao BB aku x dpt fon bese pun okeyla..hhuuhu

sizukaDeboss said...

semua kan ada hikmahnya.tetiba fon pink rosak dpt BB memang sgt terbaik ah:D

AMIRA IS MIRA said...

kalau la dapat BB memang suke yang teramat sangat

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics