TABUNG HARIAN

Followers

Wednesday, April 20, 2011

Sinetron buat semua asyik!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

FUHH! seronok duduk dirumah.aktiviti membesarkan badan sentiasa penuh..memang seronok bila jadi peminat setia setiap rancangan tv nih. tak rugi produser wat cerita macam-macam sebab adanya orang macam saya.

seronok bila tengok tv nih.sebab nak cube jadi director gak. time tuela salahkan director wat scene yang jahat-janat. and nak wat semua orang susah. watkan me rasa yang me patut duduk kat kusi director..hahaha

so sekarang memang demam sinetron. dari tghari smpai ke tengah malam. sume cerita me akan follow..sejuta cinta marshanda, kejora dan bintang and kemilau cinta kamila.dah jadi terjebak sket2 dengan dialog diorang..
'waduhhhh..gawat2...gimana seyh! @ 'ada apa yang bisa dibantu pak?'

jadi pada sapa, yang minat sinetron indonesia. jom share dengan saya:


ini cerita wajib tengok! setiap hari isnin-jumaat..630-730..astro ria. kalau tak puas hati sampai tengok kat internet.memang best..walaupun asyik nangis je..me tetap sukak!hahaha


ini lagi satu yang wat me sukak. walaupun tetap dengan menangis..tapi tetap wa tengok!haaha


cerita ini sekejap tengok kejap tinggalkan..so, memang ala-ala biskut.tapi tetap best..nama chacha yang unik!

pada semua kaki tv macam saya. baring-baring, iklan je makan.pastue sambung tengok..mmg best.

P/s: siapa minat marimar.jom wat entry khas!

1 pot-pet:

etiey.com© said...

hehhe tak nyempat nak tengok kalau yang petang tu

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics