TABUNG HARIAN

Followers

Saturday, April 23, 2011

[Gambar] Ashraf Muslim dah Bertunang!

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Pelakon Ashraf Muslim, 30 tahun telah selamat bertunang dengan Noor Dayana Hj Lokman di rumah Dayana di Gombak. Majlis pertunangan berlangsung pada jam 9.25 pagi tadi. Hantaran pertunangan 5 
dulang berbalas 7 dulang dari pihak perempuan. Mereka merancang untuk berkahwin pada tahun ini juga,

Majlis pertunangan Ashraf Muslim telah disiarkan rancangan Nasi Lemak Kopi O di TV9 pukul 9.45 pagi tadi.(tak dapat nak tengok, sebab belum rajin pagi-pagi dah nak on tv,sedih ustaz dah menunang!!!!)


Gambar ini seharusnya dikreditkan dari pereka baju tunang untuk pasangan ini iaitu Ezuwan Ismail. Bertemakan putih dan ungu. Lawa betul Ezuwan Ismail buat baju.


kalau berminat nak tahu lebih-lebih anda semua boleh tekan sini!



p/s: comel jugak bakal isteri Ashraf Muslim..semoga berbahagia sampai ke anak cucu. doakan kebahagiaan hero kegemaran orang sekarang.

4 pot-pet:

faridzul laily said...

smoga bbhagia hingga ke akhir hayat la mira..

c.i. said...

haa..mcm ni lah artis yg boleh dicontohi. Bertunang pun xpegang2. Ambil gambar dok pun jauh2 je. Baru la Muslim.

zmah said...

Tgk gambar baru kenal artis ni

etiey.com© said...

moga panjang jodoh mereka

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics