TABUNG HARIAN

Followers

Friday, January 15, 2010

Waiting for someone!


Soseh!soseh!..aku mmg kurg minat menunggu org.harap mengerti pda siapa yang nak kenal aku.Bukan ape..aku mmg macam nie.mama aku pun selalu ckp.'sabarlah sikt kak.bukan lame pun nak tggu tue'..ini mesti papa aku nye perangai aku ikut.onetime,ble mmber aku ajak kaur.and aku tersiap awl nie lah padahnye!

aik??psali apo nie???
Lengan ala2 superb tue!


Guess what?
ala2 cumel and nice gurl
muke 'die' lagi tembam dari saye

5 pot-pet:

sean blossom said...

salam..
harap saudara/saudari sudilah singgah di blog kami,

seanblossom-preorder.blogspot.com

terdapat pelbagai jenis pakaian wanita dengan harga yang berpatutan.

terima kasih...

Zikri Husaini said...

tunggue sapa?? hehe

Amira is mira said...

tggu someone...

fndrocka said...

jangan selalu buat camtu..

nanti ramai jatuh hati beb

Amira is mira said...

fndrocka: bole jadi macam tue ke..

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics