TABUNG HARIAN

Followers

Thursday, December 17, 2009

♥Korean,Singaporeans.Malaysian♥♥


hallu..hallu..
Ring!Ring!Ring!..minggu nie aku sakan tgk cte korea.kompem jadi burung hantu aku.smpai kol 4 weh aku stay semata-mata nak tgk cter nie..ROMANTIC PRINCESS!..yaa..that's the title of movie that i watched for this week.nie sume gara2 my little sister yg bagi aku cter nie..
serius...HENSEM!HENSEM!..aku suke weh hero cter nie.ader 4 org yg surely hensem!pas tue lawak lak cter tue.aku da mule ambuk cter korea. am i KOrean??muke je kot..
(hahaha..Serius aku x pasan eh)hahahah

sepeti yang sume maklum.skunk musim SEA game..m'sia x amek live game sbb katenye Laos kenekan byran yg tingi.naseb bekla aku nie duk johor.so dapatla aku tgk dari sngapore nye channel5 tv..
Kalo korg nak tawu aku leh nyanyi lagu kebangsaan Singapore..lalala..aku x tipu.smpaikan kalo singapore dapt medal EMAS aku yg nyanyi..smpaikan cousin aku fed up ngan aku..haha..(am i Singaporeans)ahahahaa

itu namenye..aku nie mmg patriotismekan..
I'm Malaysian okey..ader ic lagi..******-**-***(ic number aku)






1 pot-pet:

'AQILAH said...

lelaki korea sangat comel...hahaha

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics