TABUNG HARIAN

Followers

Saturday, December 12, 2009

aku dikatakan kaunselor?


Terasa nak menulis smbil melayan sepupu aku rina tgk wonderpets..before nie aku baru je borak ngan mmber lame aku iaitu seorg lelaki perihal hubungannya bersama teman speselnya..so..dia ceritakan msalahnya yang aku rasekan seperti pelik..mahu tapi over..tue yg aku leh katakan..die merasakan yg die terlau over menyayangi gf nye smpaikan result exam baru nie terok sesangat..
so secara tak langsung aku jadi gak la KAUNSELOR bertauliah pda dia 1/2jam.sungguh tak kusangka aku berbakat wat bnde nie.walhal aku pun x tawu ape bnde yg ako motivate kat die..

Before nie aku rase aku ader motivate mber aku gak..still a GUY.die cter kat ex gf die yg die syg smpai x leh nak lupe..kompem aku cakap.die NANGIS weh call aku story pasal cter die.aku gak yg TABAH!...MIRA STILL DE BEST!...hehehe.
ble aku bygkan balik..mcm tue ke SEORANG LELAKI akan buat kalo menyayangi perempuan sepenuh hati,???????????

Satu lagi..nie kes pompuan yang merasakn ragu2 terhadap pakwenye...senang cter..ader byk lagi story nak cter.tapi tak kan nak tulis cni sume..haha.x larat nek nak...

HAHAHA....
aku ader ciri nak jadi kaunselor ke??ke...org rase aku nie duk cakap je..
(masalah sndiri x setel.nak tolong org plak da...MIRA MMG BAIK!)...
APA KATA SURVEY??


2 pot-pet:

Anonymous said...

berapa rm bayaran yg dikenakan

Amira is mira said...

FOC je...xleh harap!:P

hehehe~~

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics