TABUNG HARIAN

Followers

Sunday, November 8, 2009

L.E.L.A.K.I = B.O.Y

NapE susan org nak faham hati aku??
dikatakan nye aku seperti kanak2 lagi sedangkan aku da jmpe mcm2 org yang aku rase
lagi pelik dari aku..iTula lelalki yg pelIk aku penah jmpe!
aku pelIk org yg kate aku bersikap seperti KANAK-KANAK.
aku rase x salah kalau aku nak gembira n ketawa selalu..
itukan lebih baik dari jmpe org yg muke mencuka mcm cUka yg mama aku selalu msk..
x Sedap btol Cuka tue ( mskan mama sdp taw)..
aku jadi geram kalo setiap yg aku wat n ckp x der sape yg phm..
.....
tetibe aku rindu kat kwn lame aku sume..
mmber aku kat skul lame yg ader 9 org..
aku rindu gle kat diorg.
*petom a.k.a ain*zety*esya*ieka mendan*farah sinGGit*jemah*izzah*atoy(walaupun satu kmpus lagi..but still rindu)
aku SGt SYg n Rindu diorg.....
mmwah..mwah...lebiu frens!
ain.zety mira.iza

ika.me.zety
*sory jemah.toy n farah..pic korg aku x jmpe yg sesame..
ehehe..

nie sume best fwens aku kat mtrix.
nadia(sweet2 manje).Ieja(sGt rajin).Me(cute).atoy(dulu=skunk).ain(besday dekat ngn aku)

yg PentINg..
ape pUn kwn still de BEst!

4 pot-pet:

tisu said...

tak faham?
sape yang tk faham?
kekadang..sye stuju gn pe yang kamu tulis..
semakin lame.....donia ni jadi semakin pelik...kan?kan?

AmIRa is mIRa said...

btoll..
mmG susah nak menGerti sesuatu...

fana said...

relax. just be yourself :)

Nur -al- Ain said...

ye, hepy becoming bday kwn bday dekat. haha.. lop u!

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics