TABUNG HARIAN

Followers

Thursday, October 27, 2011

My Graduation 2011..75th

Assalammualaikum dan salam sejahtera

peringatan untuk diri sendiri yang dah lama sangat meninggalkan sebaran cerita kat laman sesawang sendiri. mungkin bila dah habis belajar nie jadual dah tak sama macam dulu.makan+kerja+tidur+sosial..tak ada yang lain.baru-baru ini, tanggal 25oct2011 di UiTM Shah Alam saya dah konvoooo!seronookkk sangat sebab dapat jumpe semua coursemate masa kat Melaka.(so masa ni dapat tengok perubahan semua bila dah 6-7 bulan tak jumpa)

TAHNIAHHHHH! pada diri dan juga semua rakan-rakan yang tamat dalam ijazah (kepujian) masing-masing.terasa sekejap je 3 tahun kita bercekerama di bumi Melaka Bandaraya Bersejarah.akhirnya berjaya jugak. seronok kot haritue sebab rasa diberi perhatian yang lebih sikit..

thanks a lot ,xie xie.terima kasih banyak-banyak kepada papa dan mama tersayang, amir dan icha yang geram tapi sayang dan juga special kepada chintahati saya yang disayangi kerana sudi datang dan teman saya pada hari tersebut...bunga dan juga hadiah korang saya simpan lagi ye..thanks...sayang korang semua sangat-sangat!!

jom kita semua layan Gambar...!thanks a lot UiTM!!
UiTM dihatiku!!!

 





 



Sekian...

0 pot-pet:

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics