TABUNG HARIAN

Followers

Thursday, October 27, 2011

[Gambar] Annual Dinner PBB

Assalammualaikum dan salam sejahtera

kali ini saya nak sharing pengalaman pertama saya join majlis makan malam setelah bekerja.rezeki malam tue ada bersama saya..dapat lucky drawww..sapa nak bagi kan hadiah yang bole tahan kelas jugakla...orang bagi.amek je la kan..thanks Public Bank Berhad.

Majlis bermula seawal jam 7 malam di The Zon Johor Bahru.mungkin semua orang tahu rasanya tempat ini. majlis malam tue bertemakan Safari Nght.tapi saya berpakaian sopan.almaklumla...budak-budak lagi..makanan pula chinese style.so mmg tak berapa kenyang la.
jom kita layan gambar saya bersama kakitangan PBB yang lain.






 


 






Sekian Terima kasih

1 pot-pet:

ZAIDAHTUL AKMAL said...

Selamat Tahun baru 2012 yer, A very happy new year.. 2011 Lots of sweet memory, let's create new experience in 2012..

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics