TABUNG HARIAN

Followers

Sunday, February 28, 2010

Relaxing at fish Spa


Date: 27th Feb 2010
Place: Thai Wadee, Dataran Pahlawan Mallacca
Motif: fish Spa

FISH SPA??perassan teruja dan seronok smlm sebab dalam sehari dapat wat macam2..
going to fish spa with my frends ain, yana,zila and amira mohsin..20 minit aku bersama mereka pergi kesana dgn niat untuk menyiapkan asgment BEL ktorg.seronok sangat keran kakiku digigit ikan2 yang agak besar.seronok and best!!!..korg kene try..
kebaikan untuk fish spa:
  • Meningkatkan pengedaran darah
  • Menenangkan
  • membuang sel2 kulit yang telah mati
  • selamat tanpa kesan sampingan
  • perlindungan kepada kulit
selepas 20minit memanjakan kaki,kaki aku terase lembut sgt2.mlm tadi nak tido masih terasa gigitan2 ikan tersebut.bukan gigitan cinta!pasnie nak plan g facial plak!kalo ader fulus lebih!!

Next, sempat tgk My name is Khan!..seyes best+cool tgk hindustan kat wyg.4.5 star aku bole bagi!!

...akhirnya dpat gak aku beli beg.thanks ESPRIT sebab wat aku berabes duit dan aku ttp seronok...




6 pot-pet:

Ashraf Yusof said...

haha... apa kes plak ko bubuh gigitan cinta. lawakz dowh!

AmIRa is mIRa said...

saje..nak swuh ko gelak sorg2..
ahaha

'AQILAH said...

perh, dah siap bel.

AmIRa is mIRa said...

xsiap pun...baru nak g

tia said...

aku pun dah tengok separuh cerita my nam is khan..meleleh air mata aku.

AmIRa is mIRa said...

oya..syes sdey ak cter nie sket.
tapi byk gelak pun ader..

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics