TABUNG HARIAN

Followers

Tuesday, May 31, 2011

Last episod Asmara 2

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Baru je selesai episod Lestary Asmara 2.ksah cinta Asmara dan Zaliya yang terpisah kerana perselisihan faham yang menyayat hati!setelah adam kembali kepda kekasihnya yang pertama, Melati dan mendirikan rumah tangga kehidupan mereka berubah...sangkaan Asmara bahawa Zaliya telah meninggalkan dunia dan tanggungjawab Asmara untuk menjaga Adam.

Cerita Asmara 2, episod akhir mmg memberi impak yang sedih untuk saya..kisah Adam dan Zaliya akhirnya terbongkar dengan berita kehilangan Adam sewaktu Zaliya sedang bersedia untuk berhijrah!

yang pasti, episod akhir Asmara 2 mmg SEDIH!

kisah Cik Suhana yang akhirnya terbongkar dan Asmara sendiri mengetahuinya, kisah Melati yang selamat melahirkan anak perempuan. kisah Asmara yang terpaksa menerima hakikat Zaliya bukan teman hidup dan terpaksa berpisah dan hidup bersama Melati.

kisah Zira, (katanya adik Asmara) akhirnya meninggal dan kisah Ferhad (yang akhirnya dibunuh oleh Polis) dan semuanya terlerai dalam episod akhir Asmara 2. memang sedih! pada siapa-siapa yang menonton  mesti anda semua rasa apa yang saya rasa!

TAHNIAH pada semua krew ASMARA 2!saya sukaaa!

2 pot-pet:

Unknown said...

sedih2

edane said...

ramai yang ta puas hati dengan endingnya kan

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics