TABUNG HARIAN

Followers

Tuesday, May 31, 2011

Last episod Asmara 2

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Baru je selesai episod Lestary Asmara 2.ksah cinta Asmara dan Zaliya yang terpisah kerana perselisihan faham yang menyayat hati!setelah adam kembali kepda kekasihnya yang pertama, Melati dan mendirikan rumah tangga kehidupan mereka berubah...sangkaan Asmara bahawa Zaliya telah meninggalkan dunia dan tanggungjawab Asmara untuk menjaga Adam.

Cerita Asmara 2, episod akhir mmg memberi impak yang sedih untuk saya..kisah Adam dan Zaliya akhirnya terbongkar dengan berita kehilangan Adam sewaktu Zaliya sedang bersedia untuk berhijrah!

yang pasti, episod akhir Asmara 2 mmg SEDIH!

kisah Cik Suhana yang akhirnya terbongkar dan Asmara sendiri mengetahuinya, kisah Melati yang selamat melahirkan anak perempuan. kisah Asmara yang terpaksa menerima hakikat Zaliya bukan teman hidup dan terpaksa berpisah dan hidup bersama Melati.

kisah Zira, (katanya adik Asmara) akhirnya meninggal dan kisah Ferhad (yang akhirnya dibunuh oleh Polis) dan semuanya terlerai dalam episod akhir Asmara 2. memang sedih! pada siapa-siapa yang menonton  mesti anda semua rasa apa yang saya rasa!

TAHNIAH pada semua krew ASMARA 2!saya sukaaa!

Sunday, May 15, 2011

Selamat Hari Guru!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera


Esok 16 mei adalah hari guru. 'Selamat Hari Guru' kepada semua guru-guru yang pernah mengajar saya selama ini tak kesahla ilmu apa pun, terima kasih banyak..dan kepada bakal guru, 'Selamat Hari Guru' jugak..

memandangkan mood saya masih ada dirumah, saya merasa jugak la keterujaan untuk menyediakan hadiah dan ucapan yang menarik untuk cikgu. macam-macam yang saya tolong pikirkan hadiah apa yang menarik ,simple dan berpatutan..(alahai, skolah rendah je..tak perlu nak havoc n glam sangat).hahaha.bila dah dapat hadiah..saya nampak wajah seronok pada muka semua anak murid yang nak sediakan hadiah pada muka mereka.

teringat, kenangan masa kecik-kecik dulu saya mesti mintak mama belikan hadiah yang menarik untuk diberikan pada cikgu(untung kalau mama rajin nak layan, ada lah hadiah special untuk cikgu 'fevret') ciri-ciri cikgu fevret masa tue pun mesti sporting and rajin melayan bg saya markah tinggi!hahaha

apa-apa pun "SELAMAT HARI GURU' kepada semua guru dan bakal guru..

p/s: dalam family saya ramai yang menjadi guru dan guru pencen pun ramai...saya tetap nak promote mereka semua...'SELAMA HARI GURU' kpd:
1. Cikgu Salbiah binti Alwee @ tok anjang
2. Cikgu Abidin Bin Alwee @ tok ngah
3. Cikgu Ismail Alwee @ tok andak
4. Cikgu Rohani Abdullah @ tok ani
5. Cikgu Roziah Haron @ mimi
6. Cikgu Kaharudin Haron @ alid
7. Cikgu Kamariah Haron @ ibu
8. Cikgu Nadia Salleh @ didi
kepada mereka semua yang saya sayang, selamat hari guru....anda dah banyak berjasa pada anak didik bangsa...
dan kepda bakal guru, chentahati saya,..'selamat hari guru' juga....dan 'selamat bercuti panjang'...imy.:)

Salam ramah mesra untuk semua

Assalammualaikum dan salam sejahtera

hai..apa khabar teman bloggers semua???2 minggu saya dah tak update untuk bloggers amiraismira.kesibukan untuk semua komitmen yang masih baru. so, memang dalam masa 2 minggu ni macam-macam benda yang berlaku. semua yang terjadi dalam dunia blog dan cerita and gosip hangat dari blogers banyak yang saya ketinggalan.

jangan lupe, contest yang saya buat masih ader..hadiah sebuah ipod shuffle yang saya janjikan masih ada. kalau berminat anda bole klik sini okey. Contest 'PERKAHWINAN IDAMAN' by amiraismira masih ada. jangan lupe untuk join!

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics