TABUNG HARIAN

Followers

Tuesday, April 12, 2011

Pertemuan bersama Linda Onn !



Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Hai semua..dah lame tak online..sorry pada siapa yang menunggu contest yang saya gemparkan nak sume join.this week saya janji saya akan umumkan!

hari ini saya dah selamat sampai di johor[telok sengat, kota tinggi]. setelah berbulan saya menjalani latihan industri , akhirnya semalam saya selesai semuanya...thanks a lot pada kak wani and kak nana,sbb sudi jaga saya berbulan-bulan..thanks a lot to en baba[my boss] ,kak jue[juraidah] dan semua staff unit housebrand di Felda Trading Sdn Bhd, Kuala Lumpur..sbb sudi melayan saya dan mengajar saya semua hal..[huhu]..

kali ini, saya nak share pada semua event MIHAS 2011[last task saya]. 4 hari duk kat KLCC memang best..jalan sikt[hobi saya]. tanak cerita banyak..jom layan gambar..



Hazleen from china...comel kan dia???saya suka..


 kan saya dah kate saya sempat jumpa Linda Onn. die memang kurus and lawa okey..ops...nak badan macam die boleh tak??thanks linda coz sporting hari tue..


muke senyum lebar...serabut sekali shawl yang me pakai..sbb tue kate memang tak pndai pakai shawl..macam orang abru 1st time nak pakai shawl..huhu

0 pot-pet:

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics