TABUNG HARIAN

Followers

Sunday, April 24, 2011

Mood peperiksaan! Good luck semua!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Dikala saya sedang memikirkan cara untuk berehat, rakan-rakan saya masih bertungkus lumus untuk menghabiskan study nota-nota dan sume yang berkaitan. mungkin sekarang ramai antara mereka yang kurangkan bersosial dan semacamnya..ini semua kerana mulai esok ramai student IPTA akan menghadapi peperiksaan akhir untuk semester ini.


ingat lagi, semester yang lepas memang azamkan ingin yang terbaik untuk keputusan yang cemerlang.maklumlah, masa tue semester terakhir akan menghadapi peperiksaan. tapi kita sebagai manusia hanya merancang dan berusaha, tuhan yang menentukan segalanya..still bersyukur masih terbaik untuk diri sendiri.

jadi, pada teman-teman yang mula menghadapi peperiksaan esok hari saya ucapkan semoga berjaya, especially to savethisblog.[buat elok-elok ea. malam ini saya akan pastikan awak tidur awal sebab saya tahu awak da banyak stdy masa duduk di rumah]. miss u..[auww]haahhaha

p/s: mesti saya pun akan jadi pening sebab banyak bende tak habis baca lagi kalau ader exam. sebab suke baca notes last minutes. tapi sekarang nak siapkan thesis last minit.USAHA TANGGA KEJAYAAN!

notamulut:alhamdullilah..rezeki belajar sudah tamat..rezeki untuk bekerja lepas ini..doakan yang terbaik bila dah jadi insan yang bekerjaya..


3 pot-pet:

NIA said...

all the best mira~!

edane said...

good luck!

Kak Mahh said...

Belajar lah...seronok tau! bila dah kerja teringat balik cara belajar sekarang...

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics