TABUNG HARIAN

Followers

Saturday, April 30, 2011

[video] Maharaja Lawak Minggu 5

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Malam tadi saya tak sempat nak updatekan untuk semua Maharaja Lawak Minggu 5. alhamdullilah, malam tadi majlis yang diadakan berjalan dengan lancar. terima kasih pada mereka yang sudi hadir..

jadi, pagi nie saya nak updatekan khas untuk anda semua!.

JAMBU terbaik!!









Kali ini, special saya sediakan untuk semua. khas video semasa penyingkiran.saja malas nak share semua..saya share yang mana saya rase the best je!..



p/s: puas gelak...hidup janganlah serius sangat!

Friday, April 29, 2011

Alhamdullilah...selamat dah semuanya dengan tesis

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Hari ini selamat sudah sampai di rumahku di Johor. semalam setelah selesai semua peresent thesis yang mengambil masa sekejep je, sempat saya siapkan apa lagi kerja-kerja tertangguh.maka selesai semua kerja saya sebagai seorang pelajar di UiTM Bandaraya Melaka. pengalaman 3 tahun jadi orang Melaka puas dengan jalan dan shopping..hahaha~

dalam pukul 4 lebih semua kerja-kerja akhir siap, saya terus balik, dengan keadaan yang tak berapa nak cukup tidur, mata mengantuk.pulang ke rumah ain tairuddin dan fana fanot untuk berehat. then, siap-siap terus pekena coconut shake klebang dengan diorang.then baru saya pulang ke johor.

Alhamdullilah, tiada masalah apa-apa yang nak dibetulkan dengan tesis dan dan member satu kumpulan. thanks to ika, hafiz,pejal,marzuki and awida sbb banyak membantu untuk menyiapkan dalam masa yang singkat.!korang terbaik!!!nanti bila dah kaya jangan lupa call ibu eah!!hahaha

rupa thesis yang dah siap!

sekarang, masa untuk berehat sebelum memulakan karier pada hari selasa. wish me luck!


Wednesday, April 27, 2011

Persiapan terakhir untuk tesis!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

sekarang terasa masa 24 jam tak cukup, esok adalah hari untuk saya menyelesaikan tugas terakhir sebagai seorang pelajar. presentation untuk tesis yang selama ini saya siapkan akan terlerai esok jam 9 pagi di UiTM Kampus Bandaraya Melaka jam 9 pagi di z142.[jumpa saya disana].

sekarang tengah bertungkus lumus bersama kawan-kawan satu group untuk last touch up, editing, then printing dan binding. ikhlaskan diri untuk siapkan semoga esok tiada masalah yang berlaku.jom kita berkampung di library untuk last task!

jujur perasaan saya nervous, sebab dah macam-macam menceceh dalam tesis ni, cuma nak tahu ianya logic ataupun tidak.semoga esok saya berjaya.moga tiada apa-apa masalah yang mendatang

p/s: semoga berjaya pada saya. miss savethisblog so much!

Sunday, April 24, 2011

Mood peperiksaan! Good luck semua!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Dikala saya sedang memikirkan cara untuk berehat, rakan-rakan saya masih bertungkus lumus untuk menghabiskan study nota-nota dan sume yang berkaitan. mungkin sekarang ramai antara mereka yang kurangkan bersosial dan semacamnya..ini semua kerana mulai esok ramai student IPTA akan menghadapi peperiksaan akhir untuk semester ini.


ingat lagi, semester yang lepas memang azamkan ingin yang terbaik untuk keputusan yang cemerlang.maklumlah, masa tue semester terakhir akan menghadapi peperiksaan. tapi kita sebagai manusia hanya merancang dan berusaha, tuhan yang menentukan segalanya..still bersyukur masih terbaik untuk diri sendiri.

jadi, pada teman-teman yang mula menghadapi peperiksaan esok hari saya ucapkan semoga berjaya, especially to savethisblog.[buat elok-elok ea. malam ini saya akan pastikan awak tidur awal sebab saya tahu awak da banyak stdy masa duduk di rumah]. miss u..[auww]haahhaha

p/s: mesti saya pun akan jadi pening sebab banyak bende tak habis baca lagi kalau ader exam. sebab suke baca notes last minutes. tapi sekarang nak siapkan thesis last minit.USAHA TANGGA KEJAYAAN!

notamulut:alhamdullilah..rezeki belajar sudah tamat..rezeki untuk bekerja lepas ini..doakan yang terbaik bila dah jadi insan yang bekerjaya..


Saturday, April 23, 2011

[Gambar] Ashraf Muslim dah Bertunang!

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Pelakon Ashraf Muslim, 30 tahun telah selamat bertunang dengan Noor Dayana Hj Lokman di rumah Dayana di Gombak. Majlis pertunangan berlangsung pada jam 9.25 pagi tadi. Hantaran pertunangan 5 
dulang berbalas 7 dulang dari pihak perempuan. Mereka merancang untuk berkahwin pada tahun ini juga,

Majlis pertunangan Ashraf Muslim telah disiarkan rancangan Nasi Lemak Kopi O di TV9 pukul 9.45 pagi tadi.(tak dapat nak tengok, sebab belum rajin pagi-pagi dah nak on tv,sedih ustaz dah menunang!!!!)


Gambar ini seharusnya dikreditkan dari pereka baju tunang untuk pasangan ini iaitu Ezuwan Ismail. Bertemakan putih dan ungu. Lawa betul Ezuwan Ismail buat baju.


kalau berminat nak tahu lebih-lebih anda semua boleh tekan sini!



p/s: comel jugak bakal isteri Ashraf Muslim..semoga berbahagia sampai ke anak cucu. doakan kebahagiaan hero kegemaran orang sekarang.

[Video] Maharaja Lawak minggu 4 Nabil

Assalammualaikum dan salam sejahtera

ini sambungan dari entry sebelum ini tentang Maharaja Lawak minggu 4.
so sekarang terasa nak share pasal yang Nabil pulak...hahahahahah


Friday, April 22, 2011

[video]:Maharaja Lawak Minggu ke 4

Assalammualaikum dan salam sejahtera

malam ini Maharaja Lawak menyaksikan Alex disingkirkan daripada menjadi peserta ML. to Alex tape..anyway,u still pelawak yang menarik!

so, sekarang sempat nak share pada semua vdeo untuk semua









p/s: nanti saya updatekan yang lain ea.

Wednesday, April 20, 2011

Sinetron buat semua asyik!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

FUHH! seronok duduk dirumah.aktiviti membesarkan badan sentiasa penuh..memang seronok bila jadi peminat setia setiap rancangan tv nih. tak rugi produser wat cerita macam-macam sebab adanya orang macam saya.

seronok bila tengok tv nih.sebab nak cube jadi director gak. time tuela salahkan director wat scene yang jahat-janat. and nak wat semua orang susah. watkan me rasa yang me patut duduk kat kusi director..hahaha

so sekarang memang demam sinetron. dari tghari smpai ke tengah malam. sume cerita me akan follow..sejuta cinta marshanda, kejora dan bintang and kemilau cinta kamila.dah jadi terjebak sket2 dengan dialog diorang..
'waduhhhh..gawat2...gimana seyh! @ 'ada apa yang bisa dibantu pak?'

jadi pada sapa, yang minat sinetron indonesia. jom share dengan saya:


ini cerita wajib tengok! setiap hari isnin-jumaat..630-730..astro ria. kalau tak puas hati sampai tengok kat internet.memang best..walaupun asyik nangis je..me tetap sukak!hahaha


ini lagi satu yang wat me sukak. walaupun tetap dengan menangis..tapi tetap wa tengok!haaha


cerita ini sekejap tengok kejap tinggalkan..so, memang ala-ala biskut.tapi tetap best..nama chacha yang unik!

pada semua kaki tv macam saya. baring-baring, iklan je makan.pastue sambung tengok..mmg best.

P/s: siapa minat marimar.jom wat entry khas!

Tuesday, April 12, 2011

[Gambar] Part 2 Kenangan BBQ bersama!

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

malam ini terasa nak share lagi sikit-sikit dengan semua bloggers gambar last BBQ di melaka.. sbb dah janji dengan mereka yang me akan share gambar yang lain...pada yang sudi boleh baca disini: Part 1: kenangan BBQ bersama.. so pada yang sudi nak membaca last entry bole tekan situ...

antara yang terlibat: thanks to pejal, zuki, apiez, zani, nazrol@ john, fad, sufy, me, wida, eika, mieya and masyhur.

jom kita tengok and singgah tengok gambar and berkenalan pada siapa yang suke..



semangat membakar ayam..muka memang ada skill...me antara yang paling cepat membakar ayam.ini kenyataan..bukan khayalan okey..huhu


muke mereka bahagia...seronok malam tue makan kek...tapi me tak makan banyak sebab tengah OD..huuhu

udang yang bersedia untuk dibakar...mieya comel malam tue...me suke long dress die pakai..


tak sangka gambar candid ini menampakkan gambar yang korang bersedia menerima arahan dari ibu korang ini..huuuhuhu



sesi makan beramai-ramai..menu malam itu memang sedapppppp!~~~


lepas ini, korang kumpul duit untuk bawa ibu berjalan pulak..huhu.

Pertemuan bersama Linda Onn !



Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Hai semua..dah lame tak online..sorry pada siapa yang menunggu contest yang saya gemparkan nak sume join.this week saya janji saya akan umumkan!

hari ini saya dah selamat sampai di johor[telok sengat, kota tinggi]. setelah berbulan saya menjalani latihan industri , akhirnya semalam saya selesai semuanya...thanks a lot pada kak wani and kak nana,sbb sudi jaga saya berbulan-bulan..thanks a lot to en baba[my boss] ,kak jue[juraidah] dan semua staff unit housebrand di Felda Trading Sdn Bhd, Kuala Lumpur..sbb sudi melayan saya dan mengajar saya semua hal..[huhu]..

kali ini, saya nak share pada semua event MIHAS 2011[last task saya]. 4 hari duk kat KLCC memang best..jalan sikt[hobi saya]. tanak cerita banyak..jom layan gambar..



Hazleen from china...comel kan dia???saya suka..


 kan saya dah kate saya sempat jumpa Linda Onn. die memang kurus and lawa okey..ops...nak badan macam die boleh tak??thanks linda coz sporting hari tue..


muke senyum lebar...serabut sekali shawl yang me pakai..sbb tue kate memang tak pndai pakai shawl..macam orang abru 1st time nak pakai shawl..huhu

Monday, April 11, 2011

The Power of Words..

Oh hai..hari ni savethisblog tolong update blog untuk blog Amiraismira..die busy sekarang,so tak boleh nak online sangat.die kirim salam kat semua..hihi..so hari ni,gua la amik alih tugas..kehkehkeh..seronok plak rasa..hari ni korang enjoy la dengan video ni..video ni amiraismira tujukan kepada semua pembaca blog dia,itulah pentingnya "the power of Words.Thanks







Monday, April 4, 2011

[Gambar] Part 1 Kenangan BBQ bersama!

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

selamat bekerja dan selamat hari isnin.[memulakan hari dengan senyuman yang ikhlas dan ikhlas].

mengambil masa yang sekejap, bukan lama-lama untuk share 3 pics sahaja masa kami saja2 wat BBQ khas untuk kali terakhir sepanjang bergelar seorang PELAJAR! tujuannya, lepas ini kami semua akan memulakan aktviti masing-masing sama ada bekerja mahupun sebagai seorang pelajar lagi [if ada yang sambung MASTER]

kesempatan yang ada semasa kami pulang ke tanah bumi HANG TUAH, [menghadiri taklimat untuk wat research berkaitan dengan SPSS, kami pun wat makan-makan kecil-kecilan untuk organize BBQ di pantai puteri. credit to pejal(faizalsamat) yang bersungguh-sungguh merancang. and credit to zaini(zack) yang berjaya memerap ayam dengan lazatnya..(resepi me dah sempat amik, so pasni dah bole perap ayam sendiri)..huhu...(kami yang perempuan hanya menghadirkan diri sahaja. semua boys yang wat kan).

cukup dah 3 tahun kami menamatkan program BBA di bumi melaka. thanks to UiTM Bandaraya Melaka yang sudi menerima kami sebahagian daripada pelajar. temph 3 tahun mmg macam-macam jadi..

kali ini punya entri sikit je nak share picture, nnti baru me share more and nak korang baca ye. sila tunggu entri yang seterusnya. thanks u'all..[sedih sebab ada seorang sahabat kami tak dapat datang, dan kami merindukan beliau. to ekin, 'ibu rindu ekin']




'SUCCESS COME WITH WONDERFUL GRADUATION'
JUNE 2008- MAY 2011

p/s: tunggu next entry nak share siapa yang ada dalam setiap gambar diatas..

Sunday, April 3, 2011

Kenangan bersama!

Assalammualaikum dan selamat sejahtera semua..

seperti yang telah dijanjikan semua ini, saya dengan rasa besar hati nak tunaikan janji saya nak share picture saya masa ktorg keluar sama-sama last week. kalau tak percaya anda semua boleh klik di sini.! kalau anda semua masih tak ingat peristiwa entry yang jumpe kawan-kawan bila dah 5 tahun tak jumpe memang menarik minat korang semua.

so, pada siapa yang ada kenal salah seorang yang termasuk dalam picture nie bole beritahu saya ye. pastu sruh semua like and follow belog kesayangan hamba ini..hihi..thanks dear!

malas cter lama-lama, jom lyn gambar.:

 me and esya...last kami jumpe time nak amik result spm..lame kan??but she still comel like before.

kami yang pempuan..muke letih and disuruh posing kat wall puma..mahu jadi duta puma ke?/ada mau???hihi

kali ini, mesti kene adil. semua disuruh menjadi model. [kenapa ada yang berdiri macam nak bernasyid, rindu zaman sekolah ke?]

with farrah...die memang sentiasa ceria!>.miss u farrah!

 opss..nak tunjuk sekali lagi..hihi
dan yang ini, ada tambahan. suhana..kami mmg terkejut.sbb perubhan yang mendadak pada dia.mungkin sbb kerana terlalu bahagia...miss u gurls!

opss...savethisblog pun ada datang..thanks syg sebab sudi menemani saya lepas mereka semua pulang!

p/s: perhatian pada semua bloggers yang baca blog kesayangan hamba ini., mungkin minggu ini saya akan wat contest yang menarik. hadiah confirm SPECIAL memandangkan rezeki blog mencurah-curah!

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics