TABUNG HARIAN

Followers

Friday, March 11, 2011

Sukan baik untuk kesihatan! Hilang masalah buncit

Hai..selamat petang kepada semua.

dah 2 hari amiraismira tak share ape-ape cerita pada semua tentang coretan harian. bukan sengaja, membantu menyiapkan hantaran untuk pelanggan sirehantaran yang budiman, [korang mesti tengok nanti once saya dah upload picture hantaran sebab memang comel]

okey, yang sebenarnya nak share dengan semua yang baru-baru ini saya bersukan!!..bukan senang ye akak-akak sekalian untuk turun ke padang setelah sekian lama tak kesana..

tujuannya, main netball bersama staff tempat yang saya tgh praktikal. ktorg main lepas waktu bekerja kat padang belakang Dewan Perdana Felda.seronok la jugak dapat bermain dengan diorg, even saya yang paling muda. rasa macam peramah dan mesra alam semua..

perlawanan antara wing kanan dan wing kiri, saya masuk team wing kiri[rasanya] sebab ktorg pecah dua pasukan. macam biasa position main Netball WA. yang pasti kami menang dengan keputusan 7-5.kami menang!thanks pada semua akak-akak yang sporting main sama-sama. walaupun ada antara mereka yang saya tak pernah jumpe langsung.

jom kita usha dan klik-klik gambar!

semua yang khusyuk dengar taklimat permainan, dan saya sibuk nak interframe depan kamera..

senyum semua..ini group saya...tahniah semua!

pose mesti ada. walaupun di padang.senyum..

cuba untuk elakkan pndang kamera.tapi senyum tetap ada. muke excted nak bermain.sebab dah berbulan tak main netball.[serius ke?]

kongsi hadiah kemenangan..walaupun nmpak kecik tapi ianya bermakna ye semua.
thanks to Felda Trading [HQ]

p/s: saya mengaku bermain dengan bersungguh sebab nak kempiskan perut.kaki lenguh, badan sakit.perut rasanya kempis untuk beber niat nak kuruskan bdan sesungguhnya!.doakan saya berjaya!

0 pot-pet:

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics