TABUNG HARIAN

Followers

Tuesday, March 1, 2011

Mood berjalan.Wajah-wajah suka!

Hai..selamat petang semua!
sekarang tengah menunggu masa untuk pulang. set questionnaire yang nak tunjukkan pada advisor masih belom siap. fuhh! bila nak siap agak2 nye kan??dah berhari saya mengadap buat kerja ini. adakah sebab terlalu complicated ataupun saya masih belum memberi sepenuh jiwa untuk melaksanakan nya?

tengah hari tadi saya berjalan-jalan ke putrajaya atas urusan kerja. so keluar bersama boss dan juga staff. kat sana dapat kenal lagi apa yang patut.opss! rahsia..

bila time makan tengah hari, staff tempat yang kami lawati offer makan tengah hari. al sadisnya, kami dengan sengaja menolak tawaran makan tengah hari. bukan main-main menu nya taw. makan menu Nasi Beriani taw. senang-senang je kami menolak. [pastue perut saya yang kuat makan nie cepat je mintak makan]

So bila meeting dah siap, kami terus ke food court untuk penuhkan perut.[perut dah bergurindam mintak dimasukkan makanan]. kebetulan kat sana ada kawan yang ada bukak gerai, so alkisahnya, makanan tengah hari masih ditanggung belanja.hahaha..cuma bukan Nasi Beriani.

so, ini wajah-wajah gedks untuk hari ini. sambil menunggu makanan.[muka control ayu menahan lapar]hahaha
sekian laporan surat cinta untuk anda semua!


2 pot-pet:

edane said...

lapar mampu tersenyum.. ekek senyum itu sedekah kan :p

edane said...

lapar mampu tersenyum.. ekek senyum itu sedekah kan :p

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics