TABUNG HARIAN

Followers

Tuesday, October 19, 2010

Kembara(cameron): Part 1

selamat untuk semua.cerita kembara malam ini adalah seperti yang telah dijalankan pada entry yang sebelum ini.(keseronokan dan kepenatan).janji mesti dituruti.bukan senang taw..janji la amanah yang paling berat.perjalanan 2 hari 1 malam mmg best. even sebenarnya dah selalu jugak la pergi sana..tapi kali ini pergi saya dengan mmber. off course ceritanya pun jadi lain kan..asyk gelak..makan, tidur, gelak. jalan. snap sana dan sini..snap lagi sana dan sini..mmg masyuk..bila smpai rumah. baru perasan gmbr dah beratus keping.

trip nie plannya mmg mengagumkan saya. sebab diorg beritahu yang bus kami bergerak seawal 6 pagi.korang bygkan kene bangun sejam lagi awal sbb nak wangikan badan. OMG??mandi pagi..sejuk sgt kot..perlukan heater kat rumah sewa nie.
muka 6 pagi dah siap kumpul kat carpark kampus. muke sume pura-pura hebat macam tak ngntuk. sebab excted nak jalan ramai-ramai. plan kate nak gerak kol 6.tapi kol 7 jugak la geraknya..nek-nek bus terus plan nak tdo.sbb geram kol 430 classmate yang prihatin dah call.sbb risau saya tak bangun dan akan ketinggalan..kalau tertinggal korg mesti sunyi kan?hihihi..

muka sembab..sebab planning nak tidur.tapi snap la dulu. itu penting. kenangan bersama la katankan.ada kesah dengan muka sembab? zzzZZzz..nampak tak shawl nipis yang berselimutkan saya. itula peneman tidur masa dalam bus. bukan sbb sejuk ok. sbb kalau tidur mesti kene tutup mata memandangkan bantal comey saya kene tinggal di rumah..sian:))))--ika, ekin and mieya muke segar lagi. sbb belom ngntuk kot.opss.bukan. diorg nie lagi dah 3 kali bangun tidur tapi still tak smpai.. dah kebosanan.

bila dah berjam duduk ala-ala bertapa dalam bus. gosip pun sudah..sampai jugak ke destinasi pelancongan.huahua..1st tempat g BOH tea centre. tapi bhenti dulu kat Honey Bee Farm.luruskan kaki.

muke excted lepas jumpe ladies room:)huahua

gambar jap sebelum meneruskan perjalanan.keadaan tak berapa sejuk. still boleh control. specel gambar nie sebab ada pkcad kami.(2 dari kanan) yang mmg sporting..walaupun muke nampak macam garang. tapi dia baik hati. sebab dialah kami semua dapat percutiang secara FOC. yang best..siap dapat duit poket lagi. thanks prof:)

ini bukan semua coursemate saya. nampak tak saya yang mane satu? kalau tak jumpe sila carik okey. asalnya gmbar nie hanya dalam 10orang je yang nak amek gmbr. tapi bila dah heboh. jadila ramai. baru meriah..duduk bwh pun tapela. janji bergambar..

senyum untuk sayang:)


sume excted nak tunjuk yang pergi Boh tea centre. gambar adalah sebagai bukti.

nape pandang tempat lain. oo..demand tinggi mase nie. sory camewhore:)

pose macam nak mak marah anak. suka gmbar nie

tak sangka kat cameron ini ada muzium. korang pernah terpikir tak yang akan masuk muzium lagi. jalan kat dalamnya., tengok segala isi dalam muzium.suasana yang gelap.memang teringat zaman cumel-cumel. jalan dengan kawan tadika..jalan kat Time Tunnel nie. jadi pening sekejap. mungkin sbb jalan kat sane yang macam ular kene palu.kompem buat u alls pening tahap ketiga.

sebab dah pening,,rest he kat kusi. camera je bergerak.then balik ke apartmen yang kompem selesa. sesi memanjekan diri berlaku..i like...rest dulu:)

bila malam tiba, ktorg ada special dinner, opss sory terlupa hotel tue name ape. yang pasti ktorg makan steambot. tak delah sedap mane. still okey. sume kenyang. kalau dapat ala-ala seoul garden okey gak.sup jadi tomyam..yang tue okey. malam tue sume nyanyi. gelak-gelak. berhibur and celebrate bithday mmber yang kebetulan sama hari.

pakaian malam dinner

muke before makan.muke ika ada asap magic.

tetibe jadi artis. nyanyi pulak..huhu


ini baru cerita hari pertama. banyak gak aktiviti nye. gambar mungkin saya akan upload lebih di facebook.mungkin?? entry seterusnya akan disambung..sebab aktiviti hari kedua lagi mancabar..jumpa entry seterusnya..sekian:)

4 pot-pet:

lan_ax said...

bestnyer..
http://www.duitlama2u.blogspot.com/

Gadis.. said...

hehehe...

sejuk lagi tak kat cameron?

5bulan lepas kite pg masih sejuk.. sejuk gler.. teringat kenagan dgn kawan2 kat situ..:)

Amira is mira said...

lan: mmg best..wait for next entry

gadis: tak sejuk sgt rasenye.still bole kalau x pakai sweater.g ngn mmber mmg best

BUJANG SUSAH said...

cutenya lesung pipit tuan blog nih.. rasa mcm nak ngorat jer.. huhuhu

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics