TABUNG HARIAN

Followers

Thursday, May 13, 2010

Tamat sudah demam ADAMAYA.


hiipp...hipp..hooraayy.dapat gak saya tgk episod ADAMAYA. arineh walaupun ader gangguan jap. bukan gangguan ape. kene wat coffee papa yg baru pulang dari kerje.(bukan berkira ok, mood lari jap je).hahahahaha. dari episod 1st smpai last saya tengok. mmg cter nie agak berhantu time2 macam nie. lepas cerita NUR KASIH yang mmgla berhantu. bukan berhantu sbb ada watak hantu ok. cerita nie berhantu sbb sume orang sana sini duk heboh bende yang sama termasukla saya.

ingat lagi masa cerita nie mula- mula main.sempat jugakla saya wat entry khas pasal intro la konon-konon sinopsis nie. tapi kurangla attention da sume orang. cerita belom hot. kalo tak percaya KLIK SINI. ha. kat entry tue saya tak banyak sangt bebel. sbb masih blur ok..

ok. 5 minute before cerita nie start saya dimaklumkan oleh Encik boifend yang beribu batu jauhnya yang dia tgh tgk cerita tue. die tgk kat website dramamelayu.com. soso.. saya sgt jeles sama die sbb last episod die tgk lagi awal dari saya. selalunya saya yang tgk dulu. '' tak perla b. bukan selalu b advance bab cam nie.kasi can la sikit ye''

part paling kelakar episod hari nie.
sungguh2 si amani nie gigit kaki adam.
padan muka ko dani!

ok. untuk episod akhir ADAMAYA nie.pendapat saya mengatakan dari 5 bintang saya boleh bagi 4 suku bintang jela. sebab nya penerbit tak tunjukkan muka MIKA. saya tak puas hati. MIKA adalah watak yang mmg2 kelakar bagi saya. then, tak tunjukkan SARA kahwin ngn SHAROM. yang tue saya geram jugak. sebab diorg nie la paling sayang kawan. untung kalau dapat kawan yg susah senang sentiasa ada.

scene MIKA yang saya rasa kelakar.
ini episod 2nd last ok.

part yang paling meruntun jiwa ialah part bila si ADAM bagi cek kat MAYA RM 300,000.00 ok.bukan sikt2 duit tue. surat yang x berape nak jiwang tapi bermakna dan novel khas tentang kisah diorg. mmg complicated abes. tapi saya mmg 1 dari 50 lelaki yang ader niat tapi susah nak laksanakan. yela..bukan sng kot. kene perlukan masa dan tenaga nak wat. kalau nak buat pun bukan wat suka-suka. wat mesti ikhlas dari jiwa dan sanubari. baru la 'feel' lebih sikit kan.?

bila tengok kan DANI last scene tue macam kesian la pulak. mmg sedih bila orang yang kita sayang pergi tinggalkan kan??(uhu..cakap macam ader ecperience je? gediks). jadi gila. tak pasal2 gila. naseb baiklah ini hanyalah rekaan semata-mata. tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal kan dunia. )ayt sebijij sejiban copy ayt drama+movie:) hahaha

Amani binti Adam.
uhuhu

yang paling comel!

Lepas ni cerita ape plak yang bole dilayan. al maklumla cuti tahun nie mmg makan+tidur+ tgk tv+surfing jela ok. berat badan dah mula meningkat. tolong nasihat saya jgn tidur dan makan sahaja ok.




2 pot-pet:

Unknown said...

yeah..sgt puas ati ngan ending cerita nih.......

Amira is mira said...

yes.puas ati la jugak. even tak de mika.

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics