TABUNG HARIAN

Followers

Wednesday, May 26, 2010

Smile cause someone loves you


muci-muci.tajuk entry mcm jwg+jambu.opss.bukan rasenye. sebab tetibe tersuka dgn klip video ADIRA AF nie.ok. i admit yang lagu die ni best sbb best plus dengan lirik. lirik macam seswai untuk semua yang ......bukan ader niat apa-apa ok walaupun tak berapa suka sgt dengan ADIRA sebenarnya. ampun ye fans ADIRA. pada fans SHAHIR. jom senyum lebih sikit.

'SMILE CAUSE SOMEONE LOVES YOU'

tetiba saya terperasan bila video klip + time konsert AF haritue mesti ader ayt yang telah saya bold and largest kan ini. ayt nie macam seswai untuk semua. nak kene saya translate kan ke? tak perlu rasanya kannn? ingat ayat nie. bila ingt ayat, ingt saya..hehehe

so. lepas nie pada semua tolongla jangan nak berlagak seperti teror ok. senyum la sedikit pada siapa2 pun. mmg benci bila ckp dgn orang yang muka 'selenge' je. sumpah i benci! (tapi kalau muke saya mcam tue bila ckp ngn awk maknanya yang saya tengah not in mood)hehehe. bukan susah untuk senyum. bukan hanya untuk orang yang kita sayang, eg: boifend, family, teman, rakan mahupun musuh yang mmg aku tgh benci.. senyum je(pas die blah watla muke benci ekau)hahaha

jangan terlebih senyum pulak. nanti orang suma kate yang kiter macam senyum orang tampoi+tg rambutan . senyum 24/7. kene wat special treatment pulak nanti.

terasa entry mcam tak kene dengan title.
nota penting hari ini: saya berjaya membuat kek atas usaha sendiri hari ini dan habis dimakan seisi keluarga. dan juga bersukan bersama family. so hari ini hari yang agak bermanfaat dalam hidup sepanjang cuti...hippp..hooraay:) WINK!

2 pot-pet:

Rara said...

ske sgt lgu shahir y baru tu.. :)

Amira is mira said...

yes..saya pun suke gak..cool sgt lagu nie

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics