TABUNG HARIAN

Followers

Friday, May 7, 2010

Mengapa saya suka rumah saya?

KENAPA SAYA SUKA RUMAH SAYA?

haaaaa....mesti korang sume pernah ingt iklan nie masa time merdekakan. first dulu2 mase tgk iklan nie rasa klaka+geram sebab dialog yang sama je+cumel kat budak laki nie+ excted nak ikut budak nie duk repeat bnde yang sama poloh kali.

kenapa saya suka rumah saya:

saya suka rumah saya sebab best! sebabnya bila kat rumah saya tak payah nak fikir bnde 2 yang macam complicated. ini bukan sebab saya tak suka duk rumah sewa kat Melakau ni. tapi sebab saya mmg suka rumah saya. ini duk melakau macam kene fikir segala perbelanjaan yang tak sepatutnya.ok.bila fikir balik ader baiknya saya macam ini.nnti 10 tahun lagi tak derla terumbang-ambing mengenangkan yang kurang mahir menguruskan diri sendiri bila berada diluar kawasan sendiri.

saya suka rumah saya sebab mama saya ada untuk masak lauk yang setiap hari ada bezanya. kat rumah melakau ini mmg bole katakan lauk yang jenis yang sama akan dimakan 2-3 kali seminggu. agak bosan ok. contohnya: ikan siakap masak 3 rasa. 3 hari seminggu makan.tak ke bosan namenye itu. so bila saya dirumah saya, mama saya akan masak bnde yang berbeza. no repeat meal at all!. ini bukan bermaksud yang saya tak pandai masak tapi menjimatkan perbelanjaan..makan luar kurang puas dihatI!

saya suka rumah saya sebab suasana yang indah lagi damai. ini duk kat melakau yang penoh ngn kenderaan dengan capacity tempt yang agak limit membuatkan rasa hati rimas lagi. terutamanya sekarang bila melakau yang pansa melentun-lentun! satu haru mandi sampai 3/4 kali. tak ke membazir. i need fresh air!

sebenarnya iklan kat atas tue tjukan kepada semua tentang kenapa suka negara kita. kalau tanya budak kecik pasal malaysia pa yang die bole jawab> ader nanti die jawab Dato' Najib!hahaha..soso, tanyela kenape suka rumah saya? CUBELA JAWAB....***

oops.terbang tanpa sayap.
uhuhu

mahu tidur dan mandi di pantai.
sape boleh bawa?
*fresh air*

p/s: macam mane kalau ader soalan kenapa saya bnci rumah saya??




0 pot-pet:

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics