TABUNG HARIAN

Followers

Thursday, May 20, 2010

Datuk Bung Mokhtar kene penjara sebab poligami tanpa kebenaran

(credit to Sensai Selebriti)

oops:) bukan niat nak ajak bergosip tapi entry ini tujuannya untuk melindungi hak-hak wanita apabila bergelas isteri nanti.hihi..ini kisah benar ok. pada siapa yang kenal Datuk Bung Mokhtar mesti tahu cerita yang beliau berkahwin dengan isteri keduanya, Zizie Ezette tanpa kebenaran pendaftar (ihsan dari berita harian) ops!:) mmg meletup Datuk, u pndai kahwin dengan zizie yg mmg cantik senyap then cool je bila diktakan dijatuhkan hukuman penjara sebulan. Keputusan ini dibuat oleh Mahkamah Rendah Gombak Timur manakala Zizie dikenakan hukuman RM 1000 atau penjara tujuh bulan. bagaimnapun Datuk telah memohon rayuan kepda mahkamah diatas pertuduhan itu.

Jelas Datuk Bung, tindakan mereka mengelak dari memberi sebarang komen adalah kerana ingin menjaga hati isteri pertama Bung, Datin Nor Asidah Alimuddin.


(kenapa zizie sangat putih gebu)??

Jom tengok Berita dari tv3 pasal isu nie:)

Pada siapa yang nak poligami tolong buat apa yang patut dulu pada isteri pertama. INI BUKAN BERMAKSUD SAYA MENYOKONG POLIGAMI tapi ini adalah hak dan kebaikan pada isteri dan anak2 dari isteri pertama.

2 pot-pet:

terokai seni said...

heee bukan isu poligami ni

nak crita kawin haram dengan judi halal eeee pelikkk

Amira is mira said...

ea...tak tahu pulak kalau jadi isu kahwin haram mcm nie.er,mm

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics