TABUNG HARIAN

Followers

Saturday, May 15, 2010

Bila belajar mintak cuti. Bila cuti Mintak belajar


hati manusia mmg kter susah nak baca. melainkan kalau kiter guna dukun dan segala macam jampi serampah. selisih malaikat 50 kalau saya terjoin dengan aktiviti ini. pengakuan yang eclass lagi benar dari lubuk hati saya yang mengatakan cuti 2 bulan ini mmg sumphla lama. sbbnya saya dah lame setahun tak merasa cuti panjang macam nie. cuti semester sebelum2 nie saya banyak menghabiskan masa dengan duduk dimelaka. bukan kerja ok. saya menyelesaikan short sem saya. makanya sem lepas saya telah mengurangkan kredit hour saya berbanding classmate yang lain.

ok.baru berape hari saya duk seperti bertapa dirumah sudah merasakan kebosanan tahap dewa. asyik buat bnde yang sama.facebook+blogging+formspring+chatting. ini xtviti saya dengan alam maya. yang alam realiti pulak. makan+tidur+buatyangwajib+tgk tv/movie. mmg sahla kallau sebulan asyk wat xtvt nie.kompem saya akan jadi lebih chubby. macam kwn saya ckp. 'dulu ko tembam, sekarang da kecik'. tggulah naik sem depan.kompem korg akan ckp pp ko nek la mira.
ini sume angkara cuti yang mmg sgtttlama.

tetiba saya rase macam nak register je intersesi kat portal Uitm. memandangkan kwn2 saya akan memulakan class pada hari isnin depan. kalau la boleh. mesti saya da buat.

kesimpulannyasayasudahmerasaboringdirumahmahududukrumahmalamharisahaja.sianghari
sayamahuberjimba-jimbabersamasamateman-teman.

noteatastilam: dah ada plan.tapi belom buat sebab belom ada semangat



4 pot-pet:

Rashid said...

salam

iyakan. Kalau cuti tak ada buat apa-apa memang akan rasa bosan teramat. Apa kata kuar jalan-jalan.. tengok gelagat orang.. honeymoon ke.. opss!! belum kan.. hehe

Bila boring je terus kuar umah pergi makan-makan smbil tgk gelagat orang..

Amira is mira said...

ahahaha..nak honeymoon.orgnye takde.so melopong duk umah tgk tv, then tv tgk i..soso bosann....

kalo makn je nnti gemoks..susah nk turun

Fay said...

Kita memang serupa. haihh...penatnye cuti. *erkk penat cuti??* masa cuti ni nak topup segala semnagat sebab semester depan saye sangat bz. Haihh!

Amira is mira said...

yes.mmg serupa.sbb sem depan mmg agak busy.soso..cuti nie tidurla puas2 ok..

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics